تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 101062 / تاریخ انتشار : 1396/8/29 13:00
|

جزئیات نشست غیرعلنی مجلس درباره سازمان تامین اجتماعی

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس مقرر شد که شاهد اتفاقات خوبی در سال آینده و در مجموعه سازمان تامین اجتماعی باشیم.

تامین نیوز / بهروز نعمتی در حاشیه نشست علنی امروز (دوشنبه، 29 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین موضوع مورد بحث در جلسه غیرعلنی امروز مجلس اختصاص به سازمان تامین اجتماعی داشت، گفت: موضوعات سازمان تامین اجتماعی در جلسه امروز به طریق جامع مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه دکتر ربیعی و دکتر نوربخش و معاونین ایشان حضور داشتند و ایشان خواسته هایی که از مجلس شورای اسلامی داشتند را در این جلسه غیرعلنی مطرح کردند و روسای کمیسیون های اجتماعی، بهداشت و درمان، اقتصادی و نماینده ای از کمیسیون برنامه و بودجه نیز موضوعاتی را مطرح کردند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی بیش از 51 درصد جمعیت کشور را پوشش می دهد بنابراین حساسیت ها نیز به نسبت به مجموعه بسیار بالا است و در این جلسه غیرعلنی مقرر شد که یک سری اتفاقات خوبی ظرف مدت یکسال آینده در این مجموعه شاهد باشیم.
نعمتی افزود: در این جلسه مقرر شد که مجموع جمع بندی هایی که دوستان ما در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی انجام دادند به کمیسیون اجتماعی ارجاع شود تا در قالب یک طرح ارائه شود.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی موضوع بازنشستگی های پیش از موعد بود که به جهت اینکه این موضوع به مجموعه سازمان تامین اجتماعی ضرر وارد می کند، بررسی شد زیرا این موضوع به نوعی حق الناس است بنابراین باید موضوع با دقت بالا بررسی شود.
نعمتی افزود: نوع بنگاه داری و شرکت داری که امروز در سازمان تامین اجتماعی است به طور مثال شرکت های شستا باید هرچه زودتر سامان دهی شود و در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.
وی ادامه داد: به اعتقاد دوستان وام هایی را که مجموعه سازمان تامین اجتماعی و شستا اخذ می کنند، دارای ضرورت نیست زیرا بالاخره این مجموعه ها خود مجموعه ای سرمایه گذار هستند و اگر قرار است سودی عاید مجموعه شود باید در نهایت سود به خود مجموعه سازمان های تامین اجتماع، شستا و مردم بازگردانده شود.
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 17

بازدید دیروز : 15

بازدید ماهانه : 172

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298948