تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 121074 / تاریخ انتشار : 1396/10/29 10:19
|
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

٥٢٤ نفر از کارگران ساختمان پلاسکو بیمه بیکاری دریافت کردند

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: در اجرای ماده ٢ قانون بیمه بیکاری، برای ٥٢٤ نفر از کارگران بیمه شده شاغل در ساختمان پلاسکو مقرری بیمه بیکاری برقرار و تا پایان آذر سالجاری پرداخت شده است.

تامین نیوز / محمد حسن زدا با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد حادثه تلخ ساختمان پلاسکو و گرامیداشت درگذشتگان این حادثه افزود: در اجرای مصوبه نوزدهم بهمن سال گذشته هیات محترم وزیران، برای افراد غیرمشمول شامل کارفرمایان، بیمه شدگان اختیاری، صاحبان حرف و مشاغل آزاد،کارگاههای خانوادگی و افراد فاقد سابقه پرداخت حق بیمه، در مرحله اول(دی و بهمن ٩٥) یک هزار و ٥٠ نفر و در مرحله دوم ( اسفند ٩٥ و فروردین ٩٦) یک هزار و ١٦ نفر به ازای هر ماه مبلغ ١٠ میلیون ریال پرداخت شد.

وی اظهار داشت: همچنین در اجرای بند دیگری از مصوبه فوق، از تعداد ٨٢٩ کارگاه شناسایی شده، ٢٦٩ کارگاه فعال دارای لیست بیمه، ٢٩ کارگاه فعال و فاقد لیست بیمه و ٥٧ کارگاه نیمه فعال و مابقی راکد و فاقد فعالیت بوده اند که در خصوص تقسیط و یا بخشودگی جرائم بدهی بیمه ای این کارگاهها اقدام شد.
زدا گفت: از درخواست های واصل شده از سوی کارفرمایان کارگاههای ساختمان پلاسکو برای تقسیط بدهی با ٦٢ مورد از آنها موافقت شد.
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی افزود: ١٩ کارگاه بدهکار درخواست استفاده از بخشودگی جرائم را داشته اند که در این خصوص نیز اقدام شده است.
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 13

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 189

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298965