تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 121087 / تاریخ انتشار : 1396/11/11 13:38
|
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی؛

پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در اسفندماه / پرداخت مطالبات داروخانه ها طی چند روز آینده

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از دو هزار میلیارد تومان برآورد شده که پس از تعیین میزان عیدی از سوی دولت در اسفند ماه پرداخت می‌شود.

تامین نیوز / سید تقی نوربخش در حاشیه پنجمین سمینار مشترک حقوقی سازمان تامین اجتماعی و دیوان عدالت اداری در بندرعباس گفت: عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از دو هزار میلیارد تومان برآورد شده که پس از تعیین میزان عیدی از سوی دولت در اسفند ماه پرداخت می‌شود.

وی در ادامه افزود: مطالبات داروخانه‌ها از تامین اجتماعی تا پایان مرداد ماه پرداخت شده است. مطالبات شش ماهه داروخانه‌های دولتی به صورت یکجا در چند روز آینده پرداخت می‌شود و بخشی از مطالبات داروخانه‌های خصوصی نیز تا پایان بهمن ماه پرداخت می‌شود.
نوربخش گفت: امسال در کمیسیون تلفیق اعتبار خوبی در حدود پنجاه هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده که پس از تصویب نمایندگان بخشی از این منابع مالی برای فعالیت‌های عمرانی بهداشت و درمان تامین اجتماعی استفاده می‌شود.
وی افزود: احکام سازمان دیوان عدالت اداری برای تامین اجتماعی لازم الاجرا است و تلاش بر این است تا با برگزاری نشست‌های تخصصی با آسیب شناسی شکایات از تامین اجتماعی به نزدیکی دیدگاه‌ها و کاهش زمینه‌های تشکیل پرونده‌های مرتبط با تامین اجتماعی کمک شود.
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 6

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 182

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298958