ورزشی / شناسه خبر: 131090 / تاریخ انتشار : 1396/11/19 16:12
|
نمایش بی نقص شاگردان شفر در آزادی؛

استقلال 3 - سپیدرود 0 / دست به یکی هافبک‌ها علیه شماره هشت

استقلال با 3 گل اسماعیلی، ابراهیمی و انصاری موفق شد سپیدرود را در هفته بیست و سوم لیگ برتر شکست بدهد.

تامین نیوز / استقلال با ارائه نمایش برتر موفق شد سپیدرود را شکست بدهد تا موقتا بالاتر از پارس جنوبی جم در رده پنجم جدول رده بندی قرار  بگیرد. اما سپیدرود با این شکست 20 امتیازی باقی ماند و  استقلال خوزستان می تواند فردا جای این تیم را در رتبه چهاردهم جدول بگیرد.

از سوی دیگر سپیدرود رشت بعد از تساوی برابر استقلال خوزستان، امیدوار است برابر آبی های تهرانی نیز نتیجه مناسبی کسب کند تا از انتهای جدول فاصله بگیرد. علی کریمی با حضور روی نیمکت سپیدرود این دیدار را جذاب تر از قبل کرده و مطمئنا این دیدار متفاوت از یک دیدار معمولی خواهد بود. با گزارش ورزش سه از این دیدار همراه باشید:
 
هفته بیست و سوم لیگ برتر جام خلیج پارس، پنجشنبه نوزدهم بهمن ماه ۹۶
 
ساعت: ۱۶:۰۰، ورزشگاه بزرگ آزادی
 
داور: حسن اکرامی/ کمک داوران: سعید علی نژادیان ، حسن یوسفی
اخطار: جابر انصاری (42) از استقلال و میلاد قربان زاده (57) و سیدهادی موسوی (64) از سپیدرود
 
ترکیب استقلال تهران:
 
سیدحسین حسینی
مجید حسینی
پژمان منتظری
وریا غفوری
امید نورافکن
امید ابراهیمی
روزبه چشمی
جابر انصاری
فرشید اسماعیلی (88 فرشید باقری)
سرور جپاروف (69 بهنام برزای)
علی قربانی (82 مامه تیام)
 
سرمربی: وینفرد شفر
 
ترکیب سپیدرود رشت:
 
ایمان صادقی
سید هادی موسوی
میثم فردوسی
محمد نزهتی(69 - علیرضا کوشکی)
حسین کعبی
حسین ابراهیمی(63 – رضا کاردوست)
محمدرضا مهدوی
میعاد یزدانی
میلاد قربانزاده
علیرضا نورمحمدی
محمد غلامی(70 – میرهادی میرجوان)
 
سرمربی: علی کریمی
 
شرح بازی
 
نیمه اول بازی با برتری قاطع استقلال پیگیر شد و سپیدرود کمتر توانست خود را به دروازه آبی ها نزدیک کند. شاگردان وینفرد شفر پیش از گل دقیقه 12، 2 فرصت خوب گلزنی از دست دادند تا برتری این تیم دقایقی به تعویض بیفتد اما در نهایت شوت از پشت محوطه جریمه فرشید اسماعیلی استقلال را از حریفش پیش انداخت.
اما گل اول استقلال هم باعث نشد حملات این تیم متوقف شود و بازیکنان استقلال روی درخشش وریا غفوری  و فرشید اسماعیلی چندین موقعیت را روی دروازه سپیدرود خلق کردند که با بدشناسی وارد دروازه نشد.
اگر اسماعیلی در نیمه اول کمی خوش شانس تر بود می توانست تعداد گل های خود را بیشتر کند اما توپ های او گل نشد تا نیمه اول با همان  یک گل به پایان برسد.
 
اما در نیمه دوم بازهم استقلال بازی یک طرفه ای را به نمایش گذاشت و این بار بهتر از نیمه اول موفق شد از فرصت های به دست آمده استفاده کند. در دقیقه 64 امید ابراهیمی با ضربه محکم ایستگاهی از فاصله 30 متری دروازه سپیدرود را باز کرد و در دقیقه 77 هم جابر انصاری دروازه شاگردان علی کریمی را برای بار سوم باز کرد تا استقلال یک برد پرگل دیگر را در آزادی جشن بگیرد.
سپیدرودی ها در نیمه دوم حتی یک بار هم دروازه استقلال را تهدید نکردند تا حالا خطر سقوط این تیم را بیش از پیش تهدید کند.
 
شرح گل:
 
 استقلال ۱-۰ سپیدرود (دقیقه 14): شوت سنگین فرید اسماعیلی آنقدر سریع و مهلک بود که این بار کاری از دستان ایمان صادقی برنیامد.
 
استقلال ۲-۰ سپیدرود (دقیقه 64): یک ضربه ی آزاد که از روی خطای موسوی بر روی جپاروف بدست آمده بود را امید ابراهیمی با شوتی مستقیم به سمت دروازه سپیدرود شلیک کرد تا توپ از زیر دستان صادقی وارد دروازه شود.
 
استقلال ۳-۰ سپیدرود (دقیقه 77): نفوذ در عمق جابر انصاری در حالی که مدافعان سپیدرود بر روی یک خط ایستاده بودند، وی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا ضربه ی دیدنی او از بالای سر ایمان صادقی بیرون آمده راهی دروازه سپیدرود شود.
 
بهترین بازیکن
 
فرشید اسماعیلی با یک گل و یک پاس گل تردیدی در انتخاب بهترین بازیکن زمین نگذاشت هرچند که او بدشانس بود که نتوانست تعداد گل های خود را در بازی امشب بهتر کند.
 
دقایق حساس:
 
دقیقه ۲: ضربه کرنر جباروف از راست با ضربه سر پژمان منتظری همراه شد که این ضربه به دیرک افقی دروازه سپیدرود اصابت کرد.
دقیقه ۷: پاس در عمق  وریا غفوری را علی قربانی در موقعیت تک به تک با صادقی قرار داد که ایمان صادقی موفق شد تا توپ را راهی کرنر کند.
دقیقه ۱۹: شلیک محکم قربانی از داخل محوطه جریمه توسط صادقی دفع شد.
دقیقه ۱۱: میثم فردوسی در یک موقعیت خطرناک داخل محوطه جریمه توسط محمدرضا مهدوی صاحب توپ شد که ضربه ی بی دقت فردوسی درون دستان حسینی جای گرفت.
دقیقه ۲۳: خطای کف پای روزبه چشمی را داور یک ضربه ی آزاد غیر مستقیم اعلام کرد و ضربه ایستگاهی را حسین ابراهیمی در کمال تعجب به صورت مستقیم نواخت که با فاصله اندک از بالای تیرک افقی راهی اوت شد.
دقیقه ۲۵: داور خطای نورمحمدی را با فاصله ای نسبتا زیاد از محوطه جریمه اعلام کرد و جپاروف سانتر کرد و فرشید اسماعیلی با ضربه ی سر از روی خط شش قدم توپ را به خارج زد.
دقیقه ۲۷: شوت ناگهانی و سنگین حسین ابراهیمی را حسینی راهی کرنر کرد.
دقیقه ۲۸: ضربه ی سر علی قربانی را ایمان صادقی روی خط مهار کرد. هر چند که کمک داور در این صحنه پرچمش را به نشانه آفساید بالا برده بود.
دقیقه ۳۳: خطای میعاد یزدانی روی چشمی را داور پشت محوطه جریمه اعلام خطا کرد و ضربه ی ایستگاهی را نورافکن به صورت مستقیم نواخت که توپ با اختلافی کم از بالای تیر دروازه راهی اوت شد.
دقیقه ۳۷: پاس تماشایی وریا غفوری را فرشید اسماعیلی با یک چرخش گردن و ضربه ی سر با فاصله ی کمی راهی بالای دروازه کرد.
دقیقه ۳۹: نفوذ وریا غفوری از سمت راست با یک پاس رو به عقب جپاروف را صاحب توپ کرد که شوت جپاروف بعد از برخورد به میعاد یزدانی به خارج رفت.
دقیقه ۴۰: برخورد جابر انصاری با ایمان صادقی موجب مصدومیت دست ایمان صادقی و توقف بازی شد و داور یک کارت زرد هم به انصاری نشان داد.
دقیقه ۴۴: خطای مجید حسینی روی حسین ابراهیمی را داور خطا اعلام کرد تا میعاد یزدانی با سانتری بلند هادی موسوی را صاحب موقعیت کند و ضربه سر موسوی از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد.
دقیقه ۴۶: پاس فرشید اسماعیلی را جابر انصاری از روی خط شش قدم با ضربه ای بی دقت به هوا فرستاد.
دقیقه ۵۲: فرار جابر انصاری از سمت راست و نفوذ او تا شش قدم دروازه سپیدرود با شوت او همراه شد و صادقی توپ را ناقص دفع کرد تا توپ ریباندی را علی قربانی راهی اوت کند.
دقیقه ۵۳: حسین کعبی با یک تکل توپ را از فرشید اسماعیل زاده تصاحب کرد. استقلالی ها در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.
دقیقه ۵۷: شوت جپاروف پس از اصابت به زمین توسط ایمان صادقی راهی کرنر شد.
دقیقه ۷۰: شوت بهنام برزای در حالی که ایمان صادقی بر روی زمین شیرجه زده بود را در حالتی نامتعادل مهار نمود.
دقیقه ۷۲: شوت فرشید اسماعیلی پس از برخورد به حسین کعبی راهی کرنر شد.
دقیقه ۸۵: ضربه ی امید نور افکن در چارچوب نبود و با فاصله راهی اوت شد.
 
اتفاق ویژه
 
سپیدرود اولین تیمی در لیگ هفدهم است که استقلال موفق می شود آن را شکست بدهد تا آبی ها همچنان به روزهای خوب خود ادامه بدهند.
 
حواشی:
 
حدود 200 هوادار سپیدرود حاضر در استادیوم آزادی به شدت علی کریمی را تشویق می کنند.
تا دقایقی پیش از شروع بازی تنها 5 هزار هوادار در استادیوم آزادی حضور دارند که این تعداد بسیار کم به نظر می رسد.
در دقیقه ۱۰ بازی استقلال و سپیدرود ایمان صادقی به داور اعلام کرد آسیب دیده و احتیاج به مداوا دارد که علی کریمی بلافاصله لب خط رفت و با حرکات دست خود به وی نشان داد که سریعتر از جایش بلند شود. کریمی با این حرکت نشان داد نمی خواهد تیمش وقت کشی کند به همین دلیل از گلر تیمش خواست زودتر به بازی ادامه بدهد.
علی کریمی در زمان آغاز بازی وارد زمین شد و در آغوش شفر قرار گرفت. کریمی سپس به سمت نیمکت استقلال رفت و با سیدمهدی رحمتی خوش‌وبش کرد.
تیام مهاجم سنگالی استقلال نامش در لیست 18 نفره استقلال به چشم می خورد.
تماشاگران استقلال در دقیقه 16 بازی به شدت مهدی قائدی را تشویق کردند.
هواداران استقلال در پایان نیمه اول به شدت فرشید اسماعیلی را تشویق کردند؛ او در نیمه اول بهترین بازیکن زمین بود.
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 4

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 180

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298956