تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 141149 / تاریخ انتشار : 1397/1/6 13:29
|

افتتاح درمانگاه خیرساز تامین اجتماعی لارستان

درمانگاه خیر ساز برای خدمت رسانی به ۷۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی با حضور وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در لارستان افتتاح شد.

تامین نیوز / رئیس درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی وطن پرست لارستان گفت: این درمانگاه به مدت دو سال ساخته شده است و با بهره برداری از آن ٧٠ هزار بیمه شده جنوب فارس و شمال هرمزگان رایگان از همه خدمات درمانی به صورت رایگاه بهره مند می‌شوند.

رحیم ترابی با اشاره به اینکه در این درمانگاه دو پزشک عمومی و یک دندانپزشک فعالیت دارند، افزود: شهروندان می‌توانند از خدمات ویزیت، رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشک و داروخانه این مرکز درمانی استفاده کنند. 
وی ادامه داد: این درمانگاه با همت بانی خیر آقای وطن پرست با اعتبار ٤ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.
ترابی با اشاره به اینکه این درمانگاه در زمینی به مساحت ١٦ هزار متر مربع و با زیربنای ٢ هزار و ٥٠٩ متر مربع ساخته شده است، گفت: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی دارای ٢٠ اتاق و در دوطبقه ساخته شده است. 
همچنین با حضور وزیر کار ساخت بیمارستان ٦٤ تخت خوابی تامین اجتماعی لارستان با مساحت ١٣ هزار متر مربع در چهار طبقه ٢٥ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 5

بازدید دیروز : 23

بازدید ماهانه : 608

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299384