تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 141153 / تاریخ انتشار : 1397/1/7 08:36
|
با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی؛

امضای تفاهم نامه ساخت بزرگترین مجموعه ورزشی تفریحی کارگران جنوب کشور در جم

تفاهم نامه ساخت بزرگترین مجموعه ورزشی تفریحی کارگران جنوب کشور شامگاه دوشنبه با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جم امضا شد.

تامین نیوز / این تفاهمنامه میان شرکت پتروشیمی جم و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به امضا رسید.

 
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در آیین انعقاد این تفاهمنامه استان بوشهر را منطقه ای کارگری خواند وگفت: آماده‌ایم آموزش رایگان فرزندان کارگران، ارائه خدمات درمانی به این قشر از جامعه و زمینه نشاط اجتماعی میان آنان را در این استان گسترش دهیم.
 
علی ربیعی از همکارانش خواست که هر چه سریع‌تر مجموعه تفریحی ورزشی کارگران جم را آماده بهره برداری کنند تا این گروه و خانواده‌هایشان بتوانند از امکانات آن بهره مند شوند.
 
وی همچنین با تاکید بر جذب اعتبار اشتغال فراگیر روستاییان، افزود: در صورت جذب این اعتبار در استان بوشهر، تا چند ماه آینده به همان میزان اعتبار جدید به استان اختصاص خواهیم داد.
 
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که ایجاد شهرک صنایع پایین دستی در جم در دستور کار است، بیان کرد: با بهره مندی از توان سرمایه گذاران بازار کار در این شهرستان فراهم خواهد شد.
 
ربیعی گفت:در ٥٠ سال گذشته، در بوشهر ٣ مرکز درمانی تامین اجتماعی ایجاد شده اما در چهار سال گذشته ٦ مرکز درمانی در این استان ساخته شده است و به عبارتی ٢ برابر ٥٠ سال در استان بوشهر مرکز درمانی تامین اجتماعی ایجاد شده است.
 
عبدالکریم استاندار بوشهر نیز نوید داد که مشکلات ساخت درمانگاه تخصصی جم به زودی برطرف می‌شود تا مردم هر چه زودتر از خدمات این مرکز درمانی استفاده کنند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های دیر،کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی هم به اجرا نشدن مصوب‌های سفر سال 95 وزیر تعاون به استان بوشهر اشاره کرد و گفت: در سفر مرداد سال 95، قرار شد در قالب 11 مصوبه مشکلات شهرستان‌های حوزه جنوبی استان برطرف شد اما پس از گذشت بیش از یک و نیم سال، خیلی از موارد عملی نشده است.
 
سکینه الماسی با تشریح ترکیب جمعیتی شهرهای جنوبی استان بوشهر به ویژه کنگان ایجاد مرکز آسیب شناسی اجتماعی و  اورژانس اجتماعی در این شهر را ضروری دانست و گفت: دو نوبته شدن درمانگاه تامین اجتماعی دیر و کنگان وایجاد درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در جم از خواسته‌های بحق مردم است.
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 10

بازدید دیروز : 64

بازدید ماهانه : 127

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299550