تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 141154 / تاریخ انتشار : 1397/1/7 11:50
|
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی؛

درمانگاه بوعلی کنگان شبانه روزی خواهد شد

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به نیاز شهرستان کنگان و میزان مراجعات به درمانگاه بوعلی، تصمیم گرفته شد این درمانگاه شبانه روزی شود.

تامین نیوز / علی ربیعی در حاشیه بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی بوعلی کنگان افزود: شب گذشته و در آیین انعقاد تفاهمنامه ساخت بزرگترین مجموعه فرهنگی ، ورزشی و تفریحی کارگری در جم، تصمیم گرفته شد تا نوبت شب به این درمانگاه اضافه شود.

 
وی با بیان این‌که بر اساس گزارش‌ها مراجعه به این مرکز درمانی در برخی ماه‌ها به بیش از 120 هزار نفر می رسد، بیان کرد: تلاش خواهد شد با جذب پزشکان متخصص در این درمانگاه، بخشی از مشکلات سامان یابد.
 
نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به رشد جمعیت به ویژه جمعیت کارگری در شهرستان کنگان توسعه درمانگاه بوعلی ضروری است.
 
خانم سکینه الماسی افزود: اکنون بیشترین تعداد بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان کنگان هستند و افزایش کمی و کیفی خدمات به بیمه شدگان ضروری است.
 
وی ادامه داد: در جلسه دیشب با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار، راه اندازی مرکز آسیب های اجتماعی، توسعه مجموعه کارگری، ارتقا مرکز درمانی و افزایش نیرو در درمانگاه بوعلی کنگان قطعی شد.
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 5

بازدید دیروز : 23

بازدید ماهانه : 631

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299407