تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 141156 / تاریخ انتشار : 1397/1/7 12:50
|

سیاست وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی توجه به کارگران است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:سیاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحوزه تامین اجتماعی گسترش و افزایش میزان دسترسی مردم و کارگران به درمان است.

تامین نیوز / علی ربیعی روز سه شنبه درآیین آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی خورموج و مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری شهرستان دشتی بوشهر افزود: سیاست این وزارتخانه توجه به کارگران است در این ارتباط 6 مجموعه فرهنگی ورزشی در استان بوشهر احداث می شود.

وی اضافه کرد:این درحالی است که پیش از این تنها یک مجموعه ورزشی کارگری در این استان وجود داشته است. 
وی اضافه کرد: همچنین در این زمینه شمار درمانگاه های تامین اجتماعی در استان بوشهر از سه به 6 درمانگاه افزایش یافته است. 
ریعی بیان کرد: تلاش می شود درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دشتی در مدت 18 ماه و فاز نخست مجموعه فرهنگی ورزشی چند منظوره کارگران این شهرستان نیز در سال جاری به بهره برداری برسد. 
وی تاکید کرد: در سفریک روزه وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بوشهر عملیات اجرایی 2درمانگاه تامین اجتماعی در دشتی و دیلم، سه مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران در شهرستان های جم، دشتی و تنگستان و مرکز تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار گناوه آغاز شد. 
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: درمانگاه تامین اجتماعی خورموج در زمینی به مساحت 2هزار و 800 مترمربع و با زیربنای یکهزار و 800 مترمربع در 2 طبقه با اعتبار اولیه 72میلیارد ریال برای ساخت و 30 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات در مدت 18 ماه احداث خواهد شد. 
یونس خسروانی افزود: همچنین مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان دشتی نیز در زمینی به مساحت پنج هکتار با اعتبار 15میلیارد ریال احداث می شود. 
وی اضافه کرد: در فاز نخست این مجموعه فرهنگی ورزشی زمین چمن مصنوعی فوتبال و در فازهای بعدی نیز سالن های ورزشی و زمین های روباز برای والیبال، فوتبال ساحلی و ورزش های رزمی در نظر گرفته شده است. 
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر خورموج در فاصله 80 کیلومتری حنوب بوشهر واقع است. 
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 11

بازدید دیروز : 15

بازدید ماهانه : 166

افراد آنلاین : 1

آمار کل سایت : 1298942