تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 161189 / تاریخ انتشار : 1398/5/18 23:49
|

بازرسی الکترونیکی از تمامی کارگاه های تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی عملیاتی می شود

مدیرکل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی گفت: مدیر کل وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی گفت: بازرسان در محل کارگاه به صورت آنلاین ضمن استعلام از سامانه های ثبت احوال و ثبت شرکت ها، اطلاعات کارگاه و بیمه شده را بروز رسانی و صحت سنجی می کنند.

تامین نیوز / به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیر کل وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی گفت: همزمان با راه اندازی و عملیاتی شدن بازرسی الکترونیک در کل کشور از آبان سال 96، تمامی کارگاههای سطح کشور که در نوبت انجام بازرسی قرار داشته و یا از طریق درخواست کارفرما و یا کارگران شاغل در صف انجام بازرسی قرار می گیرند، بازرسان در محل کارگاه به صورت آنلاین ضمن استعلام از سامانه های ثبت احوال و ثبت شرکت ها، اطلاعات کارگاه و بیمه شده را بروزرسانی و صحت سنجی می کنند. 

مهرداد قریب افزود: در سال گذشته، 149 هزار و 760 فقره بازرسی کشفی،4 میلیون و 140 هزار و 749 فقره بازرسی سیستماتیک توسط این سازمان صورت گرفته و 319 هزار و 44 بیمه شده در کارگاه های کشفی و 6 میلیون و 881 هزار و 993 بیمه شده در کل کشور، صورت برداری شده است.

وی گفت: همچنین در چهارماه ابتدای سال جاری، 48 هزار و695 فقره بازرسی کشفی و یک میلیون و 345 هزار و227 فقره بازرسی سیستماتیک صورت گرفته و 47 هزار و 232 بیمه شده کشفی و 2 میلیون و 814 هزار و 30 بیمه شده سیستماتیک صورت برداری شده است.
قریب افزود: کارفرمایان و بیمه شدگان می توانند نتایج بازرسی را از طریق سامانه eservices.tamin.ir مشاهده کرده و ضمن دریافت گزارش بازرسی کارگاه، میزان بدهی کارگاه را مشاهده نموده و در صورت اعتراض به مفاد آخرین گزارش بازرسی، از طریق سامانه مذکور اقدام کنند.
مدیر کل وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: همکاری و تعامل کارفرمایان با بازرسان سازمان تامین اجتماعی در سنوات اخیر ستودنی است که این نشان از توجه به تعاملات سه جانبه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید و اشتغال است.

captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 7

بازدید دیروز : 15

بازدید ماهانه : 162

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298938