اقتصادی / شناسه خبر: 161190 / تاریخ انتشار : 1398/5/19 00:08
|
عضوهیات مدیره تامین اجتماعی؛

فعالیت در حوزه اقتصادی ضامن پایداری تامین اجتماعی است

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: فعالیت در حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی یکی از ارکان جدی ایسا (اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی) است زیرا فعالیت در این حوزه ضامن پایداری این سازمان است.

تامین نیوز / مرتضی لطفی روزچهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه ما نیز عضوفعال اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی (ایسا) هستیم، افزود: سازمان تامین اجتماعی علاوه بر فعالیت در حوزه های سرمایه گذاری بنا به وجود 41 میلیون شرکای ذی نفع خود در حوزه های صنعت نیز فعالیت جدی دارد.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی به لحاظ اینکه بخش عمده ای از منابع مالی خودش از طریق همین بیمه ها تامین می کند بنابراین به شدت می تواند در حمایت های جدی که از نیروی فعال کار دارد نقش اساسی را در رونق و توسعه کشور داشته باشد.

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی افزود: به هر میزان که فرآیند فعالیت در حوزه اقتصادی بیشتر شود درآمد بیشتری نیز کسب و درهزینه تامین اجتماعی چرخه ایجاد می کند که این درآمد درنهایت منجر به اشتغال خواهد شد.

لطفی با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال رونق و تولید، گفت: برهمین اساس سازمان تامین اجتماعی نیز در سیاست های خودش تجدید نظر کرده است و تمهیدات و تسهیلاتی را فراهم کرده که بتواند در توسعه اقتصادی کشورسهم داشته باشد.

وی گفت: به نظر من تعداد خدماتی را که تامین اجتماعی به بیمه گرها و بیمه شده های خود ارائه می دهد به نوعی قابل توجه است زیرا از تولد تا مرگ افراد همه خدماتی را که ضرورت نیاز افراد تحت پوشش خود را دارد ارائه می کند.

عضوهیات مدیره سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: امروز این سازمان در خدمت تولید و توسعه کشور در زمینه های خدمات رفاهی، اجتماعی، بازنشستگان و دیگرامور جاری کشور است.

لطفی تصریح کرد: در کنار ظرفیت هایی که تامین اجتماعی دارد، با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها در قالب قراردادهای خرید خدمت تلاش هایی صورت گرفته است و همچنان به دنبال پیشبرد اهداف سازمانی هستیم.

captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 17

بازدید دیروز : 15

بازدید ماهانه : 172

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298948