تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 161202 / تاریخ انتشار : 1398/5/24 11:03
|

سامانه شناسایی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی راه‌اندازی می‌شود

سازمان تأمین اجتماعی سامانه‌ای را برای شناسایی مدیران آینده به ویژه از بین جوانان و بانوان همکار این سازمان طراحی کرده است که از ۲۹ مرداد و هم زمان با عید سعید غدیر راه‌اندازی می‌شود.

تامین نیوزاین سامانه در راستای اجرای راهبرد شایسته گزینی در بکارگیری منابع انسانی متخصص و مجرب و انتخاب افراد داوطلب و شایسته به منظور توسعه دسترسی به حداکثر نیروهای انسانی شایسته، با دانش ، فعال و با انگیزه خدمتگزاری از ۲۹ مرداد و همزمان با عید سعید غدیر شروع به کار می‌کند.

ایجاد و افزایش اعتماد به نفس و استقلال رای برای فرد منتخب به عنوان سرمایه ای ارزشمند در طول دوره مدیریتی و تضمین گردش مدیران و ورود ایده‌های جدید به حوزه‌های مختلف تخصصی از دیگر دلایل انتخاب مدیران از طریق فراخوان عمومی به ویژه از بین جوانان و بانوان همکار در سازمان تامین اجتماعی  محسوب می‌شود.

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: کاربران می توانند پس از ثبت نام در سایت، اقدام به تکمیل و ارسال فرم های مربوطه کنند. سامانه فراخوان شناسایی مدیران آینده از روز سه شنبه ۲۹ مرداد ماه همزمان با عید سعید غدیر خم، فعال و قابل دسترس خواهد شد.

سازمان تأمین اجتماعی با حدود ۴۳ میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر، در حال حاضر ۶۰ نوع خدمت بیمه‌ای و درمانی به صورت غیرحضوری به افراد زیرپوشش ارائه می‌دهد. این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه‌ای و درمانی است و ۳۵۶ بیمارستان و درمانگاه تأمین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تأمین می‌کند.

بخش بیمه‌ای این سازمان دارای ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه‌ای از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می‌شود. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات تأمین اجتماعی، شعب اقماری و کارگزاری‌های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

منبع: سازمان تأمین اجتماعی

captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 18

بازدید دیروز : 15

بازدید ماهانه : 173

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298949