تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 161204 / تاریخ انتشار : 1398/5/29 09:50
|

تامین اجتماعی برای مصرف کنندگان انسولین پرونده الکترونیک تشکیل می‌دهد

سازمان تامین اجتماعی از ابتدای سالجاری برای مصرف کننده‌های انواع انسولین‌های قلمی، نسبت به تشکیل پرونده و اختصاص سهمیه دارو بر اساس دستورالعمل‌های علمی اقدام کرده است.

تامین نیوزبه گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این سازمان در راستای اجرای بند «ج» ماده ۷۴ قانون برنامه ششم توسعه کشور و بند «ب» تبصره ۱۷ قانون بودجه سال ۹۷ مبنی بر انجام خرید راهبردی سازمان های بیمه گر بر اساس دستورالعمل ها و راهنمایی های بالینی، نسبت به تشکیل پرونده و تخصیص سهمیه دارو به این بیماران اقدام کرده است.

بر اساس این دستورالعمل، بیماران دیابتیک تحت پوشش این سازمان میتوانند با مراجعه به دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی و ارائه مدارک پزشکی، نسبت به تشکیل پرونده الکترونیک دیابت و دریافت دارو از داروخانه بر اساس سهمیه تعیین شده در پرونده خود اقدام کنند.     
بیماران دیابتی برای دریافت داروی انسولین قلمی فقط یکبار به منظور تشکیل پرونده به دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی مراجعه میکنند و از آن پس، جهت دریافت دارو صرفا به داروخانه رجوع میکنند.
سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان اجتماعی در ارایه خدمات به بیمه‌شدگان و مستمری بگیران از هیچ کوششی دریغ نکرده است و اکنون ۴٣ میلیون نفر بیمه شده از خدمات این سازمان بهره مند هستند.
این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه‌ای و درمانی است و ۳۵۶ بیمارستان و درمانگاه تأمین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تأمین می‌کند.
بخش بیمه‌ای این سازمان دارای ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه‌ای از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می‌شود. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات تأمین اجتماعی، شعب اقماری و کارگزاری‌های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 10

بازدید دیروز : 15

بازدید ماهانه : 165

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298941