اقتصادی / شناسه خبر: 161212 / تاریخ انتشار : 1398/6/4 16:57
|
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی:

فعالان حوزه حمل و نقل عمومی برای دریافت کارت اعتباری خرید کالا اقدام کنند

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور گفت: کارت اعتباری خرید کالاهای مصرفی برای فعالان حوزه حمل و نقل عمومی تهیه شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اتحادیه تاکسیرانی شهری نسبت به ثبت نام و دریافت این کارت اقدام کنند.

تامین نیوز / مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور افزود: متقاضیان تا ۱۵ شهریور می‌توانند با مراجعه به سامانه جامعه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به نشانی  https://www.irtusan.ir  نسبت به ثبت نام و ارائه درخواست صدور کارت خرید اقدام کنند.

وی ادامه داد: به دنبال شرایط و مشکلات اقتصادی، معاون عمرانی وزیر کشور تکالیفی را بر عهده ما گذاشتند تا به اقتصاد رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی کمک کنیم؛‌ از این رو، توانستیم در حوزه خودرویی خدماتی را به صورت بهینه و در قالب تسهیلات با نرخ‌های مصوب دولتی در اختیار رانندگان قرار دهیم و استقبال خوبی هم شد.
ضامنی خاطر نشان کرد: در حوزه بیمه نیز توانستیم اقدامات دیگری انجام دهیم و همچنین در حوزه معیشت نیز لازم بود خدماتی ارائه شود که با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که رانندگان مایحتاج خود را با حفظ کرامت انسانی تامین کنند.
وی افزود: در این راستا سالانه ۲۴ میلیون ریال در اختیار رانندگان قرار داده خواهد شد تا بتوانند مایحتاج خود را تامین کنند. در این طرح توانستیم هزار میلیارد تومان برای کمک به رانندگان تخفیف دهیم که در گام اول برای ۴۰۰ هزار نفر از رانندگان اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور گفت: در این طرح به هر یک از رانندگان متقاضی در هر سال اعتباری معادل ۲۴ میلیون ریال طی سه نوبت (هر چهار ماه یکبار) با تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوروش اختصاص خواهد یافت.
وی اضافه کرد: هر یک از متقاضیان پس از انجام فرآیند ثبت نام و تشکیل پرونده در بانک، در مرحله نخست مبلغ هشت میلیون ریال اعتبار در قالب کارت خرید تخفیف داده می‌شود. افراد پس از دریافت اعتبار نسبت به خرید از این فروشگاه ها اقدام خواهند کرد و اعتبار تخصیصی را طی چهار قسط (ماهیانه مبلغ ۲ میلیون ریال) بازپرداخت می کنند و پس از اتمام آخرین قسط دوباره هشت میلیون ریال به روش اعلامی تا سه مرحله در سال در کارت رانندگان شارژ خواهد شد.
 
منبع: ایرنا
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 14

بازدید دیروز : 15

بازدید ماهانه : 169

افراد آنلاین : 1

آمار کل سایت : 1298945