تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 161224 / تاریخ انتشار : 1398/6/6 18:54
|
رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری؛

دغدغه های بازنشستگان به دولت منتقل شده است

حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری نیز گفت: در جلساتی که با هیات دولت برگزار شده است تمام مشکلات حوزه بازنشستگان به آنها منتقل شد و دردست پیگیری است.

تامین نیوز / حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری نیز گفت: در جلساتی که با هیات دولت برگزار شده است تمام مشکلات حوزه بازنشستگان به آنها منتقل شد و دردست پیگیری است. سازمان تامین اجتماعی شرایط بسیار حساسی را سپری می کند و ما آمادگی لازم را برای احقاق حقوق مشکلات بازنشستگان و رفع مسائل حوزه سازمان داریم.

صادقی اظهار داشت: به همین منظور موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان و همچنین بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی در جلسه با معاون اول ریاست جمهوری مطرح شده است و اکنون این موضوع در دست پیگیری است.
وی با اشاره به مطالبات ۲۰۷ هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی از دولت گفت: پیشنهاد ما این است که ماهانه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از این مطالبات در بودجه دیده شود تا بتوانیم در آینده این مطالبات تامین اجتماعی پرداخت شود که خوشبختانه این موضوع مورد استقبال قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه پیرامون سه جانبه گرایی با معاون اول رئیس جمهوری صحبت هایی در جلسات انجام شد، گفت: باید بازگشت عقلایی به موضوع سه جانبه گرایی داشته باشیم. در حوزه مسکن بازنشستگان نیز ۴۰۰هزار مسکن مهر در وضعیت نامشخص در سطح کشور وجود دارد که به صورت بالقوه می تواند در اختیار بازنشستگان قرار گیرد که با طرح موضوع پیگیری آن را در دستور کار قرار داده ایم.
صادقی با بیان اینکه اگر تامین اجتماعی را یاری کنیم در واقع آینده خود را تامین کرده ایم و با زنده نگه داشتن این سازمان تامین کننده آتی خود بوده ایم، گفت: با توجه به اهمیت شرایط خاص سازمان تامین اجتماعی و اوضاع کلی این سازمان در حال حاضر، توجه خاص دولت را در این زمینه خواستاریم.
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 6

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 182

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298958