تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 161246 / تاریخ انتشار : 1398/9/23 10:07
|
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

بدهی های سال 97 سازمان تأمین اجتماعی به مراکز درمانی تا 2 هفته آینده پرداخت می شود

مصطفی سالاری با بیان اینکه بیش از نصف بدهی های سال جاری پرداخت شده است افزود: بدهی های سال 97 سازمان تأمین اجتماعی به مراکز درمانی را تا 2 هفته آینده پرداخت می کنیم.

تامین نیوز / مصطفی سالاری در جلسه شورای اداری بیمه و درمان تامین اجتماعی استان زنجان از پرداخت کامل بدهی‌های سال 97 سازمان تامین اجتماعی به مراکز درمانی تا 2 هفته آینده خبر داد و افزود: تا کنون افزون بر نیمی از بدهی‌های سال جاری نیز پرداخت شده است.

وی با تأکید بر الکترونیکی شدن ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی، گفت: برای ارائه خدمات مطلوب بصورت غیر حضوری و الکترونیکی، در صورت نیاز برون سپاری نیز باید انجام شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از بکار گیری تمام امکانات برای بهبود شرایط کاری کارکنان سازمان خبر داد و گفت: هزینه های پشتیبانی تامین اجتماعی شامل هزینه های جاری و حقوق کارکنان سازمان، در مقایسه با گردش مالی آن در سراسر کشور نسبت بسیار پایینی است.
 
دکتر سالاری در ادامه ضمن طبیعی برشمردن تعداد بالای پرونده های تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری، بیان داشت: یک چهارم پرونده ها مربوط به افزایش مدت زمان مرخصی زایمان از 6 به 9 ماه است که بر اساس قانون، پرداخت هزینه سه ماه اضافه شده بر عهده دولت بوده و سازمان تعهدی در این خصوص ندارد./ م.حسینی
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 27

بازدید دیروز : 25

بازدید ماهانه : 571

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299347