تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 161263 / تاریخ انتشار : 1398/12/10 12:01
|

تولید ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی در شستا

هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش نیاز به مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، شرکت‌های گروه دارویی شستا در یک هفته گذشته تولید روزانه هزاران لیتر مواد ضدعفونی‌کننده را عملیاتی کردند.

تامین نیوز /هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش نیاز به مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، شرکت‌های گروه دارویی شستا در یک هفته گذشته تولید روزانه هزاران لیتر مواد ضدعفونی‌کننده را عملیاتی کردند.

محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، اعلام کرده است که این افزایش تولید در راستای تأکیدات محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و از اوایل بهمن آغاز شده است.
به گفته او، محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست و سطوح مورد تأیید وزارت بهداشت ایران و سازمان جهانی بهداشت (WHO) تولید شده است.
رضوانی‌فر، گفته است که در فعالیت شبانه‌روزی چهار شرکت تابعه هلدینگ دارویی تأمین، ظرف یک هفته اخیر و در فاز نخست، چند هزار لیتر ضدعفونی‌کننده سطوح و دست برای مصرف کارخانه‌های داروسازی و پرسنل گروه، تولید و توزیع شده است و از هفته آتی، با اخذ مجوزها و تأمین مواد و اقلام بسته‌بندی، ظرفیت تولید قابل‌توجهی وجود دارد که می‌تواند جوابگوی بخش عمده‌ای از نیازهای کشور باشد.
به گفته مدیرعامل شستا، شرکت «رهاورد تأمین» ظرفیت تولید روزانه ۴۰۰۰ لیتر ضدعفونی‌کننده (پایه الکل) در بسته‌های ۶۰ و ۲۵۰ سی‌سی و یک، چهار و ۲۰ لیتری را دارد. توان تولید روزانه این محصول در «زاگرس فارمد پارس» ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ لیتر در بسته‌های ۱۰۰ سی‌سی و یک لیتری است. «شیمی دارویی داروپخش»، روزانه ۶۰۰۰ لیتر ضدعفونی‌کننده (پایه الکل) به شکل لیتری تولید خواهد کرد و شرکت «کلر پارس» ضدعفونی‌کننده از نوع «پایه آب اکسیژنه» را روزانه ۵۰۰۰ لیتر، در بسته‌بندی حجیم تولید خواهد کرد.
از هفته آینده چهار شرکت ۲۱ هزار لیتر ماده ضدعفونی‌کننده را برای بسته‌بندی و توزیع در اختیار کارخانه‌های داروسازی و مواد بهداشتی قرار می‌دهند تا بخش قابل توجهی از نیازهای ضروری مردم مرتفع شود. "
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 18

بازدید دیروز : 15

بازدید ماهانه : 173

افراد آنلاین : 1

آمار کل سایت : 1298949