تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 161264 / تاریخ انتشار : 1398/12/10 12:20
|
از سوی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت؛

راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر کرونا، از دیدگاه طب ایرانی منتشر شد

راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا بر اساس اصول بهداشتی، پزشکی رایج و آموزه‌های طب ایرانی»، توسط دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، منتشر شد.

تامین نیوز / در این راهنما که با همکاری انجمن علمی طب سنتی ایران و بنیاد ملی طب ایرانی تهیه شده است، علاوه‌ بر اشاره به توصیه ‌های عمومی بهداشتی که تا به امروز مورد تاکید دست‌اندرکاران نظام سلامت برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در کشور بوده، آموزه‌ هایی بنا به دیدگاه حکیمان و پزشکان کهن ایرانی برای بهبود شرایط جسمی و روحی، تقویت سیستم ایمنی و کاهش احتمال و استعداد ابتلا به این بیماری، بیان شده است.

دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت پس از انتشار بیانیه‌ای مبنی بر مرجعیت وزارت بهداشت برای اعلام هرگونه توصیه طب‌های سنتی و مکمل در خصوص ویروس کرونا، با انتشار راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر این ویروس که توسط برخی پزشکان و متخصصان طب ایرانی و مکمل و بر مبنای شواهد پزشکی رایج، منابع طب ایرانی، تجربه‌های بالینی و گزارش‌های منتشرشده تهیه شده است، بار دیگر ضمن درخواست از همکاران حوزه طب سنتی و مکمل کشور برای خودداری از اعلام هر گونه اعلام نظر شخصی یا گروهی در خصوص این بیماری به‌ منظور جلوگیری از سردرگمی مردم، از تمامی اقشار جامعه نیز درخواست کرد که با حفظ آرامش و در یک روند طبیعی و عادی و با استفاده از موارد مطرح ‌شده در این راهنما در حد ممکن در کنار عمل به آموزه‌های بهداشتی، در مسیر ارتقای سطح سلامت جامعه قدم بردارند.
 
متن کامل «راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا بر اساس اصول بهداشتی، پزشکی رایج و آموزه‌های طب ایرانی»، از طریق آدرس زیر قابل دریافت است.
 
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 2

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 178

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298954