تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 161324 / تاریخ انتشار : 1400/3/11 18:00
|

ایجاد رفابت عادلانه با برگزاری آزمون های استخدامی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برگزاری آزمون‌های استخدامی و آزمون کتبی مدیران آینده توسط سازمان سنجش اقدامی برای ایجاد شفافیت حداکثری و رقابت عادلانه است.

تامین نیوز /  مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سلسله نشست‌های رویای تأمین اجتماعی فراگیر با موضوع شایسته گزینی و شایسته سالاری افزود: انتخاب بهترین‌ها برای همکاری با سازمان تأمین اجتماعی و انتصاب در سمت های مدیریتی این سازمان را به عنوان یک اصل و اولویت مدیریتی طی دو سال گذشته پیگیری کرده و سازوکار اجرایی دقیق و شفافی نیز برای تحقق این امر به اجرا گذاشته شد. 

وی برگزاری آزمون‌های استخدامی و آزمون کتبی مدیران آینده توسط سازمان سنجش را اقدامی برای ایجاد شفافیت حداکثری و رقابت عادلانه عنوان کرد و گفت: انتصاب مدیران از سنوات قبل از طریق تشخیص مدیران مافوق و معرفی ۳ گزینه برای هر پست انجام می‌شد، که با نوعی عدم شفافیت و اعمال سلیقه همراه بود. برای افزایش عدالت در انتصابات و انتخاب بهترین و توانمندترین همکاران برای تصدی مسئولتی‌های مدیریتی، طرح مدیران آینده اجرا شد. 
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: برنامه‌های دو سال گذشته در این سازمان نیز براساس بررسی دقیق و مشورت با صاحب‌نظران و شرکای اجتماعی بوده و در این جلسات گزارشی از کارهای انجام شده ارائه داده تا میزان پیشرفت و موفقیت سازمان تأمین اجتماعی در اجرای برنامه‌ها با شفافیت معرفی و بررسی شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی طرح مدیران آینده را نیز از اقدامات ارزنده و موفق این سازمان ارزیابی کرد و گفت: مدیرانی که بر اساس این فرآیند انتخاب شده‌اند، از بهترین و کارآمدترین مدیران سازمان تأمین اجتماعی بوده و عملکرد بسیار موفقی داشته‌اند.

captcha
نظرات شما | 1 نظر
ناشناس
1400/4/8 - 20:41
با سلام خدمت دکتر سالاری عزیز الان هم مدیران کل ، هرکسی را بخواهند گزینه های مدیریتی برای ریاست شعب و معاونین انتخاب می کنند حتی اگر ازمون نداده باشد و با نفرات برتر ازمون هم مانند گناهکاران برخورد میشود و تحت فشار قرار داده می شوند. نمونه اش را در انتصابات استان یزد می توانید مشاهده کنید. یا حق
rateup 0
 ratedown 0
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 5

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 5

افراد آنلاین : 1

آمار کل سایت : 1299428