سیاسی / شناسه خبر: 161334 / تاریخ انتشار : 1400/3/21 18:23
|

انتخابات ۲۸ خرداد از ۷ صبح آغاز و تا ۱۲ شب ادامه دارد

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اعلام اینکه از ساعت ۷ صبح شعبات آماده اخذ رای هستند تا مردم پشت درهای حوزه‌های انتخاباتی نمانند گفت: رای گیری تا ۱۲ شب ادامه دارد و اگر پس از این ساعت فردی مراجعه کرد از او رای‌گیری می‌شود.

تامین نیوز / محمد حسن صادقی مقدم در گردهمایی عوامل انتخابات ۱۴۰۰ با بیان اینکه انقلاب آسان به دست نیامده است، گفت: ملت بزرگ ایران هزینه‌های زیادی برای انقلاب پرداخته است. این انقلاب برای تداوم نیاز به مقاومت، ایثار، فداکاری و بصیرت دارد که با حضور  در انتخابات جمعه آینده، ورق زرین دیگری را بر این نهضت اسلامی جاویدان سازد.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان افزود: همه عوامل اجرایی انتخابات در نهایت همکاری و همراهی با دوستان در وزارت کشور داشتیم و هماهنگی‌های لازم را صورت دادیم و نتایج خوبی در راه است. از خداوند می‌خواهیم  دل‌های این مردم را به حرکت درآورد تا برای حفظ و بقای نظام اسلامی حرکت دیگری را نقش آفرینی کنند.
 
صادقی مقدم با بیان اینکه سایر دستگاه‌ها از جمله وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، ثبت احوال و همه مقامات استانی و آموزش و پرورش همکاری مناسبی برای برگزاری انتخابات داشتند، عنوان کرد: البته در شبکه اجرا و نظارت اشکالاتی وجود دارد که برای رفع این اشکالات باید طرح‌های نو و جدیدی طراحی شود.
 
وی ادامه داد: اصرار مجلس این بود که شورای نگهبان به کمک بیاید ولی بضاعت شورای نگهبان با امکاناتی که دارد همین است و نمی‌تواند در این قسمت بیشتر کمک کند. امیدواریم با طرح‌هایی که در دست است،  بتوانیم در آینده در این زمینه‌ها هم کمک کنیم.
 
 عضو حقوقدان شورای نگهبان با تاکید بر صحت و سلامت انتخابات طبق وظیفه دینی و خواست مردم  گفت: در انتخابات شوراهای شهر به ویژه شهر تهران که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، باید اراده مردم را با صحت و امانت منتقل کنیم و توجه داشته باشیم که آخرت خود را برای دیگران هزینه نکنیم.
 
معاون اجرایی و امور انتخابات با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا در خصوص ساعت برگزاری انتخابات، گفت: از ساعت ۷ صبح آماده رأی گیری هستیم تا اشخاص پشت درهای حوزه‌های انتخاباتی نمانند که ضد تبلیغ است.
 
صادقی مقدم ادامه داد: آنچه که پذیرفته شد این است که از ۷ صبح تا ۱۲ شب اخذ رأی شود و اگر پس از آن ساعت به بعد کسی مراجعه کرد از او  رای‌گیری شود که با همکاران وزارت کشور در این زمینه هماهنگی صورت گرفت.
 
وی اضافه کرد: از مردم می‌خواهیم که در همان ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و کار را تمام کنند و با حضورشان میزان مشارکت را بالا ببرند و شکست دیگری را برای دشمن رقم بزنند.
 
 عضو حقدقدان شورای نگهبان تصریح کرد: رأی دادن، ادامه راه مدافعان حرم است.
 
صادقی مقدم با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاف افکنی در میان افراد و گروه‌ها و جریان‌هاست، خاطرنشان کرد: باید با حضور پای صندوق‌های رأی و ایجاد وفاق، همراهی و همدلی اجازه ندهیم دشمنان به خانه‌های ما نفوذ پیدا کنند.
 
منبع: ایرنا
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 8

بازدید دیروز : 15

بازدید ماهانه : 163

افراد آنلاین : 1

آمار کل سایت : 1298939