سیاسی / شناسه خبر: 40555 / تاریخ انتشار : 1395/9/16 10:40
|
دکتر حسن روحانی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو؛

شهدای دانشجو پرچم مقاومت را بالا نگه داشتند و این پرچم متعلق به همه دانشجویان در ادوار گذشته و امروز است.

رییس جمهوری در مراسم گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشگاهیان به همراه حوزه علمیه در کنار مردم، پشت سر امام (ره) مقابل استبداد و استکبار ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند و امروز انقلابی پشیمان نمی‌شناسم.

پایگاه خبری تأمین نیوز/ به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه تهران برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدای دانشجو، اظهار کرد: حرکت عظیم ضداستکباری و استبدادی در همین دانشگاه توسط عزیزانمان شریعت رضوی، قندچی و بزرگ‌نیا آغاز شد،  آنها پرچم مقاومت را بالا نگه داشتند و این پرچم متعلق به همه دانشجویان در ادوار گذشته و امروز است.

 
وی ادامه داد: درود و سلام می‌فرستیم به پیر فرزانه حضرت امام خمینی (ره)، آیت‌الله طالقانی، شهید مطهری، شهید بهشتی، مرحوم مهندس بازرگان، دکتر علی شریعتی و همه بزرگانی چون شهید باهنر، شهید مفتح، شهید باکری و شهید همت، شهید بابایی، شهید ستاری، شهید صیاد شیرازی و همه کسانی که در جبهه‌های مبارزه ایستادگی کردند.
 
رئیس جمهور همچنین گفت: من باید از همه دانشجویان و دانشگاهیانی که طی این سه سال از دولت تدبیر و امید حمایت کردند تشکر کنم. همچنین از همه ملت بزرگ  ایران، مقام معظم رهبری و حوزه علمیه نیز باید تشکر کرد. دستاورد ما زمانی به دست آمده که همه ما در کنار هم بودیم و دست به دست هم دادیم.
 
رئیس دولت تدبیر و امید با اشاره به سخنرانی دانشجویانی که پیش از وی به ایراد سخن پرداختند ، گفت: همه سخنانی که امروز از طیف‌های مختلف دانشجویی بیان شد، زیبا بود و من از آن استقبال می‌کنم. از دانشگاه همین توقع وجود دارد که زبان باز، گویا و نقاد داشته باشد. ما هم روزی مثل شما دانشجوی همین دانشگاه بودیم و شعار استکبار و استبداد ستیزی می‌دادیم.
 
وی در ادامه گفت: انقلاب عظیم ما به سادگی به دست نیامده است، همه ما در سال 41 کنار هم ایستادیم و پشت سر امام (ره) به مبارزه پرداختیم. مردم ما با مجاهدت خود انقلاب را به پیروزی رساندند و در مقابل متجاوزگران و تحریم‌ها ایستادگی کردند. من امروز هیچ انقلابی را نمی‌شناسم که پشیمان باشد.
 
روحانی همچنین با اشاره به برجام گفت: هیچ قدمی در مساله برجام برنداشتیم مگر آنکه با مقام معظم رهبری مشورت کردیم و جلسه گذاشتیم. نامه‌های مکتوب آن هست و دستورهایی که من روی نامه های ایشان برای اجرا دادم.
 
پیش از سخنان رییس جمهور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان نقطه نظرات و دغدغه های خود در حوزه‌های مختلف در حضور رییس جمهور پرداختند.
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 10

بازدید دیروز : 29

بازدید ماهانه : 190

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299613