اقتصادی / شناسه خبر: 60558 / تاریخ انتشار : 1395/8/25 19:17
|

دیدار قائم ‌مقام وزیرخارجه زیمبابوه با دکتر محمد جواد ظریف

"جوی بیمها" قائم مقام وزارت امور خارجه زیمبابوه عصر امروز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تأمین نیوز، به نقل از وب گاه وزارت امور خارجه "جوی بیمها" قائم مقام وزارت امور خارجه زیمبابوه عصر امروز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار طرفین نسبت به توسعه هرچه بیشتر روابط دو کشور در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی بویژه در زمینه کشاورزی تبادل نظر کردند.‌

دکتر ظریف با تمجید از مواضع ضد استعماری زیمبابوه، آمادگی کشورمان برای در اختیار گذاشتن تجربیات و دانش بومی در زمینه انرژی و فناوری های نوین را اعلام داشت و اظهار امیدواری کرد که دو کشور با استفاده از ظرفیت های موجود بتوانند آینده بهتری از همکاریهای دوجانبه را رقم بزنند.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با اسفبار توصیف کردن گسترش تروریسم، خشونت و افراط گرایی در منطقه، همکاری کشورها جهت کنترل این وضعیت را ضروری برشمرد.
قائم مقام وزیر امور خارجه زیمبابوه نیز با اشاره به اینکه کشورش اهمیت بسیار زیادی برای ارتقاء سطح همکاری ها و استفاده از تجربیات و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران قائل است، تلاش برای تبیین زمینه ها و اولویت های همکاری های دوجانبه در چارچوب مصوبات آخرین کمیسیون مشترک دو کشور را مورد تأکید قرار داد.
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 13

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 189

افراد آنلاین : 1

آمار کل سایت : 1298965