ورزشی / شناسه خبر: 70813 / تاریخ انتشار : 1395/11/24 15:49
|
شهرآورد پایتخت؛

استقلال 3 - پرسپولیس 2 / استقلال برنده شهرآورد پایتخت

حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم مسابقات لیگ در حال برگزاری است. نتیجه دیدار در پایان نیمه اول 3 بر 1 به نفع استقلال به پایان رسید. این بازی در نیمه دوم در جریان است.

تامین نیوزبه گزارش وب سایت نود، تیمهای استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

 
ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، بهنام برزای، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی
 
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، رامین رضاییان، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی
 
(گل سوم استقلال)  دقیقه ۴۴: کاوه رضایی پشت دفاع پرسپولیس صاحب فرصت شد که با پای چپ و ضربه عالی دروازه بیرانوند را باز کرد. 
 
 
دقایق حساس نیمه اول:
 
(گل اول پرسپولیس) دقیقه ۵: سانتر عالی محسن مسلمان را سروش رفیعی با ضربه ای عالی وارد دروازه رحمتی کرد.
 
 دقیقه ۱۰: سانتر وحید امیری از جناح چپ با ضربه سر طارمی همراه بود که توپ با اختلاف ناچیز از بالای دروازه بیرون رفت.
 
 دقیقه ۱۳: ارسال خسرو حیدری با ضربه نورافکن همراه بود که توپ بعد از برخورد به دفاع پرسپولیس دوباره به رضایی رسید اما ۲ مدافع پرسپولیس این فرصت را از رضایی گرفتند.
 
(گل اول استقلال) دقیقه ۱۸: روی اشتباه مدافع پرسپولیس، فرشید اسماعیلی فرصت طلب با یک ضربه تماشایی دروازه پرسپولیس را باز کرد.
 
(گل دوم استقلال) دقیقه ۲۰: سانتر عالی فرشید اسماعیلی با ضربه سر تمام کننده علی قربانی و گل دوم استقلال همراه بود.
 
دقیقه ۳۰: ضربه ایستگاهی ارسالی رضاییان با ضربه سر طارمی همراه بود که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.
 
 دقیقه ۳۲: پاس عرضی رضایی برای قربانی پشت محوطه جریمه پرسپولیس، با ضربه آرام این بازیکن همراه بود که با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. 
 
دقیقه ۳۵: ضربه ایستگاهی ارسالی امید ابراهیمی با ضربه طارمی در حالتی نامتعادل راهی کرنر شد.
 
دقیقه ۴۰: خطا روی وحید امیری چسبیده به محوطه جریمه، با ضربه خطرناک رامین رضاییان همراه بود که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
(گل سوم استقلال)  دقیقه ۴۴: کاوه رضایی پشت دفاع پرسپولیس صاحب فرصت شد که با پای چپ و ضربه عالی دروازه بیرانوند را باز کرد. 
 
 
دقایق حساس نیمه دوم:
 
دقیقه ۵۱: سانتر فرشاد احمدزاده با ضربه سر طارمی همراه بود اما رحمتی توپ را به راحتی مهار کرد.
 
دقیقه ۵۶: طارمی در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار گرفت اما ضربه وی را رحمتی به زیبایی برگشت داد تا دفاع استقلال توپ را جمع کند.
 
دقیقه ۸۳: کرنر ارسالی رفیعی بعد از ضربه سر دفاع استقلال مقابل پای مسلمان افتاد که رحمتی با خروج به موقع توپ را مهار کرد. 
 
دقیقه ۸۷: ضربه وحید امیری بعد از برخورد به دیرک دروازه استقلال به زمین برگشت اما روی توپ برگشتی هم باز رحمتی بود که با واکنشی به موقع توپ را راهی کرنر کرد.
 
(گل دوم پرسپولیس)دقیقه ۹۱: روی کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس بعد از یک درگیری فیزیکی بین بازیکنان دو تیم، جلال حسینی گلزنی کرد اما حرکت بعد از گل، باعث شد تا داور رحمتی را اخراج کند.
 
 حاشیه:
 
*پیش از آغاز این دیدار، محسن ترکی به طور رسمی از دنیای قضاوت خداحافظی کرد. مهدی رحمتی و سیدجلال حسینی کاپیتان های دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز در دور افتخار ترکی، وی را همراهی کردند تا این داور باتجربه در میان تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه رسما از دنیای قضاوت خداحافظی کند. همین مهم باعث تاخیر ۷ دقیقه ای در شروع بازی شد.
 
*دیدار دو تیم با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای چوار آغاز شد.
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 14

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 14

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299437