ورزشی / شناسه خبر: 70854 / تاریخ انتشار : 1396/1/24 01:12
|
یک پنالتی، یک اخراج، یک شکست خانگی

بایرن 1-2 رئال / سی آر 100 و فتح آلیانس!

رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 2-1 بایرن مونیخ را شکست بدهد و گام بلندی به سوی مرحله نیمه نهایی بردارد.

تامین نیوز / به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما دو گل از کریس رونالدو در نیمه دوم، یک پیروزی باارزش را برای کهکشانی ها رقم زد.

رئال بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی صاحب چند کرنر و ضربه آزاد شد اما هیچ یک از آنها به خطر ویژه ای روی دروازه رئال منجر نشد.
 
پس از سپری شدن این دقایق بازی متعادل تر شد و رئالی ها هم تا اندازه ای پیش کشیدند و در دقیقه 15 صاحب یک ضربه آزاد شدند اما ضربه نه چندان خوب کریس رونالدو از بالای دروازه مانوئل نویر به  بیرون رفت.
 
سه دقیقه بعد رئال در آستانه زدن گل اول قرار گرفت اما ضربه سر بنزما را نویر به کمک تیر دروازه مهار کرد.
 
در ادامه بار دیگر بایرنی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در مقابل بازیکنان رئال هم تلاش می کردند با یک دفاع فشرده، مانع از گلزنی حریف شوند اما سرانجام قفل دروازه میهمان در دقیقه 24 باز شد.
 
روی یک ضربه کرنر بود که ارسال تیاگو آلکانتارا به ویدال رسید و او هم با یک ضربه سر غیرقابل مهار دروازه کیلور ناواس را باز کرد.
 
بعد از این گل رئالی ها حملات شان را از سر گرفتند اما موقعیت خاصی روی دروازه بایرن ایجاد نشد.
 
در دقیقه 39 چیزی نمانده بود که روی حرکت خوب آرین روبن و ارسال او روی دروازه رئال، ویدال گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
سه دقیقه بعد نوبت کریس رونالدو بود که به شدت دروازه بایرن را به خبر بیندازد اما ضربه دیدنی او را نویر با یک شیرجه تماشایی به بیرون زد.
 
در حالی که به نظر می رسید حملات دو تیم در دقایق پایانی اتفاق خاصی را روی دروازه رقم نمی زد، داور در دقیقه 44 یک پنالتی مشکوک را به سود بایرن اعلام کرد.
 
روی ضربه ریبری بود که توپ به شانه کارواخال برخورد کرد اما داور نقطه پنالتی را نشان داد. ویدال پشت ضربه قرار گرفت تا گل دومش را در این دیدار به ثمر برساند اما شوت محکم او با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.
 
نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و تنها دو دقیقه از این نیمه سپری شده بود که رونالد و گل تساوی را به ثمر رساند. روی ارسال عالی دنی کارواخال از سمت راست، رونالدو با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.
 
بعد از این گل بایرنی ها بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات پرفشاری روی دروازه رئال داشتند اما توفیقی در باز کردن دروازه رئال نداشتند.
 
در مقابل رئال می توانست در دقیقه 56 به گل دوم برسد اما ضربه سر خطرناک گرت بیل که روی ارسال مودریچ زده شد را نویر با واکنشی به موقع به بیرون فرستاد.
 
در حالی که بایرنی ها سخت به دنبال زدن گل دوم بودند، اخراج خاوی مارتینز در دقیقه 60، شرایط را برای این تیم دشوارتر کرد. روی یک ضدحمله سریع از رئال بود که مارتینز مجبور شد رونالدو را در میانه زمین متوقف کند و داور هم با دادن کارت زرد دوم، او را از زمین اخراج کرد.
 
آنچلوتی برای اینکه تیمش با یک بازیکن کمتر دچار مشکل نشود، برنات و داگلاس کاستا را به زمین فرستاد اما رئالی ها کاملا ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند؛ از جمله در دقیقه 74 که رونالدو می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او از پشت محوطه شش قدم را نویر با یک واکنش تماشایی دفع کرد.
 
ولی سرانجام در دقیقه 77 رئال به گل دوم رسید. روی ارسال آسنسیو از سمت چپ بود که رونالدو صاحب موقعیت شد و این بار ضربه اش به گوشه دروازه نویر رفت.
 
حملات رئال ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که مارسلو که در دقیقه 80 اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
در دقایق باقی مانده برتری رئالی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم تلاش زیادی برای زدن گل سوم انجام دادند اما تلاش های آنها نتیجه نداد و بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید. 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 9

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 9

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299432