ورزشی / شناسه خبر: 80954 / تاریخ انتشار : 1396/3/22 21:45
|
هفته هشتم مرحله دوم مقدماتی جام جهانی؛

ایران 2 - ازبکستان 0 ، صعود به جام جهانی

ملی پوشان ایران پس از دو پیروزی برابر تیم های ملی قطر و چین، در سومین دیدار خود در سال جدید برابر ازبکستان به میدان می رود، دیداری که سه امتیاز آن می تواند صعود ایران به جام جهانی را مسجل کند.​​​​​​​

تامین نیوز / شاگردان کارلوس کی روش در دیدار امروز می توانند خیال خود را از حضور در روسیه راحت کنند، آنها که پیش از این توانستند با 17 امتیاز صدرنشین گروه اول مرحله دوم مقدماتی جام جهانی شوند در صورت کسب سه امتیاز دیدار برابر برگشت مقابل ازبکستان می توانند حاشیه امنیت کامل برای خود به وجود بیاورند و این در اتفاق در حالی می افتد که هنوز دو بازی تا پایان این دوره از رقابت ها باقی مانده است.   

 
با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:
هفته هشتم مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، دوشنبه 22/03/96، ساعت 21:15، ورزشگاه آزادی  
داور: احمد ابوبکر(عمان)                کمک ها: حامد سلیمان، ابوبکر سلیم(عمان)
 
تیم ملی ایران: 
 
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، مسعود شجاعی و سردار آزمون
سرمربی: کارلوس کی روش 
 
تیم ملی ازبکستان: 
 
لوبانوف، کریمتس، شوراخمدوف، اسماعیلف، آندرف(7 داورونبک خاشیموف)، افنین، حیدروف، اخمدوف، شمورودوف، سرگیف و عبدوخولیکوف
سرمربی: ساموئل بابایان
 
شرح گل:
 
ایران 1 ازبکستان 0 (دقیقه 23، سردار آزمون): در حالی که بازی در میانه میدان در حال انجام بود حمله غافلگیرانه ملی پوشان ایران دروازه ازبکستان را باز کرد، پاس دیدنی علیرضا جهانبخش در موقعیت فوق العاده ای به آزمون رسید و سردار نیز پس از جاگذاشتن مدافع ازبکستانی به محوطه جریمه رسید و موفق شد با ضربه ای دقیق دینی دروازه لوبانوف را باز کند.
 
دقایق حساس
smiley
دقیقه 1 – اولین حرکت بازی در اولین دقیقه بازی اتفاق افتاد و نفوذ شجاعس با ارسال او روی دروازه ازبک ها خطرناک بود اما این توپ توسط دروازه بان این تیم مهار شد. 
دقیقه 1 – ارسال شجاعی درحالی به محوطه ازبکستانی ها رسید که سردار آزمون به روی زمین افتاده بود و معتقد بود بازیکن ازبک روی وی مرتکب خطا شده است.
دقیقه 6 – یک حرکت دیگر از جناح راست و این بار ارسال جهانبخش با واکنش مدافع ازبک راهی کرنر شد.
دقیقه 6 – ارسال جهانبخش از روی نقطه کرنر با ضربه سر پورعلی گنجی روی دروازه حریف خطرساز شد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 9 – یک ارسال دیگر از سوی جهانبخش و از روی نقطه کرنر دروازه ازبک ها را به خطر انداخت اما ضربه زیبا و چکشی سیدجلال حسینی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 20 – ارسال میلاد محمدی از روی سر مهاجمان ایران عبور کرد و در برگشت نیز ارسال تند و تیز و مواج رضاییان توسط لوبانوف مهار شد.
دقیقه 30 – حرکت بازیکن ازبکستانی در بین مدافعان ایران توپ خوبی را برای مهاجمان این تیم مهیا کرد اما تعلل سرگیف باعث شد تا مدافع ایران این توپ را از محوطه خطر دور کند. 
دقیقه 33 – پاس محمدی در فاصله ای دور از دروازه به عزت اللهی رسید اما این بازیکن شوت زیبای خود را روانه دروازه حریف کرد، ضربه ای که با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 36 – حرکت بازیکنان ازبکستان از جناح راست با ارسال آنها ادامه یافت اما این توپ راهی به غیر از کرنر نداشت.
دقیقه 40 – حرکت دیدنی میلاد محمدی از جناح چپ باعث شد تا مدافع ازبک با خطا او را متوقف کند، خطایی که برای دومین بار در یک دقیقه اتفاق افتاد. 
دقیقه 41 – ارسال مدافع کشورمان از روی ضربه ایستگاهی در محوطه شش قدم ازبک ها خطرناک بود اما لوبانوف توانست بالاتر از آزمون این توپ را مهار کند. 
دقیقه 44 – یک پاس زیبای دیگر از سوی جهانبخش در محوطه جریمه حریف فرصت مناسبی برای ایران به وجود آورد اما ضربه طارمی راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. 
دقیقه 45 – حرکت سرعتی محمدی و گذر او از مدافع مستقیم خود با ارسال کم دقت او همراه شد اما لوبانوف خیلی زودتر از مهاجم ایران به توپ رسید.
دقیقه 46 – به مانند نیمه اول، در این نیمه نیز ملی پوشان ایران یک دقیقه پس از آغاز بازی دروازه حریف را با خطر روبرو کردند اما در این لحظه ضربه بی دقت آزمون راهی به دروازه حریف نیافت. 
دقیقه 49 – حرکت زیبای طارمی بین مدافع ازبکستانی باعث شد تا مدافع این تیم با خطا روی مهاجم ایران وی را متوقف کند و داور میدان نیز با کمی تاخیر به نشانه پنالتی در سوت خود دمید، مسعود شجاعی پشت این توپ قرار گرفت تا دومین گل ایران را وارد دروازه لوبانوف کند اما ضربه کاپیتان تیم ملی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 55 – ارسال شجاعی از روی ضربه ایستگاهی از حرکت هوشمندانه و ضربه طارمی دروازه لوبانوف را با خطر روبرو ساخت اما این ضربه راهی به دروازه نیافت. 
دقیقه 61 – پاس به موقع شجاعی با اشتباه مدافع ازبک ها به آزمون رسید اما ضربه کم دقت مهاجم ایران با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 65 – استارت امیری و مهار زیبای توپ توسط او چیزی نمانده بود تا دروازه ازبکستانی ها را با خطر روبرو کند اما مدافع این تیم با سرعت عمل خود، توپ را راهی کرنر کرد. 
دقیقه 80 – ارسال خوب امیری با ضربه سر مهدی طارمی از کنار دروازه ازبکستان به بیرون رفت.
دقیقه 86 – یکی از معدود حملات خطرناک ازبکستانی ها از بین مدافعان ایران عبور کرد اما پیش از اینکه به مهاجم حریف برسد با سرعت عمل بیرانوند مهار شد.
 
منبع: ورزش 3

 

captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 11

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 187

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298963