اقتصادی / شناسه خبر: 91008 / تاریخ انتشار : 1396/8/21 22:40
|

زلزله هفت و شش دهم ریشتری در کرمانشاه/ مرکز زمین لرزه مرز ایران و عراق بوده است

زلزله ای به بزرگی هفت و شش دهم ریشتر شامگاه یکشنبه کرمانشاه را لرزاند و شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور و برخی کشورهای منطقه احساس شد.

تامین نیوز / بزرگی این زمین لرزه 7.6 ریشتر و محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله بوده است. این زمین لرزه دقیقا در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داده و طول جغرافیایی: 45.9

و عرض آن : 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است. همچنین در ادامه زمین لرزه هایی به بزرگی 4.6 و 4 ریشتر این منطقه را لرزانده و پس لرزه های این زمین لرزه ادامه دارد. 
علی مرادی رییس مرکز لرزه نگاری کشور در گفت وگو با ایرنا در این باره گفت: ️مرکز اصلی زمین لرزه رخ داده در مرز ایران و عراق بوده است.
وی یادآور شد: نزدیکترین شهر در ایران که محور زمین لرزه بوده شهر ازگل کرمانشاه بوده و پس لرزه های این زلزله ادامه خواهد داشت.
رییس مرکز لرزه نگاری کشور تاکید کرد: زلزله رخ داده شدید بوده و مردم ساکن در کل منطقه شمال غرب کشور تا ساکنان ساختمان های بلند در تهران این زمین لرزه را احساس کردند.
هنوز گزارشی از خسارات احتمالی اعلام نشده اما برق و آب مناطقی از کرمانشاه قطع شده و گزارشات دقیق تر در این باره متعاقبا اعلام می شود. 
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 17

بازدید دیروز : 15

بازدید ماهانه : 172

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298948