اقتصادی / شناسه خبر: 91011 / تاریخ انتشار : 1396/8/21 20:54
|

آغاز بررسی کلیات لایحه بودجه سال 1397 در هیأت دولت

هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور ، به بررسی گزارش سازمان برنامه و بودجه در خصوص کلیات لایحه بودجه سال 1397 کشور پرداخت.

تامین نیوز / در این گزارش، وضعیت کلان منابع و مصارف پیش بینی شده و رویکرد لایحه بودجه سال 1397 کل کشور با تأکید بر بودجه ریزی عملیاتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ادامه مباحث پیرامون لایحه به جلسات بعدی موکول شد.

صدور ضمانت نامه برای لازم الاجرا شدن موافقت نامه مالی با اگزیم بانک چین
هیأت وزیران در راستای تجهیز و تدارک منابع مالی خارجی مورد نیاز در چارچوب احکام برنامه‏ های توسعه و قوانین بودجه سنواتی، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داد به نمایندگی از سوی دولت برای لازم الاجرا شدن موافقتنامه مالی مربوط به پروژه برقی کردن راه آهن تهران – مشهد بین بانک صنعت و معدن و اگزیم بانک چین (به صورت وام ترجیحی و وام تجاری)، ضمانتنامه مربوط را صادر نماید.
 
اعلام نظر دولت در خصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس
اعضای دولت در ادامه، ضمن اعلام نظر در خصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده خود را برای پیگیری موضوع تعیین کردند.
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 13

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 189

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298965