اقتصادی / شناسه خبر: 91028 / تاریخ انتشار : 1396/8/23 14:47
|
آخرین اخبار زلزله غرب کشور؛ (بروز رسانی در ساعت 21:07)؛

430 کشته و 7460 مصدوم/آخرین اخبار از مناطق زلزله زده

شمار کشته ها ومصدومان براساس اعلام مسئولان تا ساعت 11 روز سه شنبه در استان کرمانشاه 430 کشته و 7460 مصدوم است و اکنون رئیس جمهوری و دولتمردان برای بررسی وضعیت، برنامه ریزی و کمک رسانی به آسیب دیدگان در منطقه زلزله زده حضور دارند.

تامین نیوز / به دنبال وقوع زمین لرزه در غرب کشور، رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتی به ملت ایران همه دستگاه های لشکری و کشوری را با همه توان و امکانات خود و سرعت عمل در کمک رسانی به آسیب‌ دیدگان فرا خواندند.

رئیس جمهوری نیز از لحظات اولیه وقوع زمین لرزه در تماس تلفنی با وزیر کشور و استاندارکرمانشاه دستورات لازم برای امداد رسانی سریع به حادثه دیدگان را صادر کرد .
دکتر روحانی همچنین صبح دوشنبه معاون اول خود را مامور رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان کرد و به وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای حضور در منطقه حادثه دیده دستور داد.
وی هم اینک برای دیدار با مردم، همدردی با آسیب دیدگان و بررسی مسائل، مشکلات و نیازهای مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه است.
کمک رسانی به آسیب دیدگان این واقعه در مناطق آسیب دیده کرمانشاه با مشارکت دستگاه های امدادی و خدمات رسان و همچنین نیروهای مردمی، بسیج، سپاه و ارتش از زمان وقوع حادثه تا این لحظه همچنان ادامه دارد.
چندین مقام کشوری و لشکری از جمله وزیران کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه قائم مقام این وزارتخانه، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و فرمانده کل ارتش با هدف همدردی با مردم، برنامه ریزی خدمات، بررسی نیازمندی ها و نظارت بر کمک رسانی ها در این مناطق زلزله حضور دارند.
استانداران و نمایندگان ولی فقیه در استانها با پیامهای تسلیتی برای بازماندگان آرزوی صبر کردند و کمک های امدادی از استانها نیز به مناطق زلزله زده همچنان در حال ارسال است.
مسئولان برخی کشورها نیز به رییس جمهوری و ملت ایران جان باختن جمعی از هموطنانمان را تسلیت گفتند.
مسئولان کشوری نیز ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان، در بخش های مختلف اعم از بیمه تامین اجتماعی، خدمات و امکانات بهداشتی و درمانی، گازرسانی،آوار برداری ، تعداد جانباختگان و مصدومان، وضعیت سوخت رسانی به مناطق زلزله زده و ... اقدامات لازم را انجام دادند که اخبار آن از ساعت 9صبح روز دوشنبه تا این لحظه به شرح ذیل است:
*سه شنبه 23 آبان
** 21:07
رئیس مرکز انتقال خون کاشان گفت: مردم این شهرستان از زمان وقوع حادثه تلخ زمین لرزه در استان های غربی کشور، 68 هزار سی سی خون به آسیب دیدگان این حادثه اهدا کردند.
** 20:12
رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب (سه‌شنبه) در جلسه‌ای با حضور رؤسای قوای سه‌گانه و تنی چند از مسئولان کشور با ابراز تأسف عمیق از حادثه بسیار تلخ زلزله کرمانشاه و با تقدیر از حضور مسئولان در مناطق زلزله‌زده و همدردی با مردم تأکید کردند: این همدردی‌ها باید در عرصه عمل و کمک به مردم با قوت ادامه پیدا کند تا از مشکلات و رنج مردم بکاهد.
** 20:04
'مایکل هیگینز' رئیس جمهوری ایرلند روز سه شنبه در پیامی، ضمن ابراز تاسف از وقوع زلزله اخیر در غرب ایران با آسیب دیدگان این حادثه دلخراش ابراز همدردی کرد.
** 19:53
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن تسلیت به مناسبت جانباختن گروهی از هموطنان درحادثه جانسوز زلزله غرب کشور، ابرازی امیدواری کرد: دولت و مردم و همه نهادها با همه توان به میدان بیایند و هرچه زودتر آثار و تبعات این زلزله تاریخی غرب کشور را برطرف نمایند.
** 19:50
امامعلی رحمان رئیس جمهوری تاجیکستان در پیامی به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران قربانیان حادثه زمین لرزه غرب کشورمان را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.
** 19:46
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اصفهان از اعزام 17 دستگاه خودروی 'آفرود' (بیراهه نورد) به همراه 10 تُن اقلام مورد نیاز زلزله زدگان به مناطق غرب کشور خبر داد.
** 19:36
دکتر بیژن حیدری داور بین المللی فوتبال همدان در حالیکه می بایست این هفته در لیگ برتر کشور قضاوت می کرد، رسیدگی پزشکی به زلزله زدگان را به داوری فوتبال ترجیح داد.
** 19:29
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: 100 جلد کتاب به همراه تعدادی عروسک‌ امروز/ سه شنبه/از طرف این نهاد برای کودکان حادثه دیده‌ کرمانشاه ارسال شد.
** 19:22
نماینده ولی فقیه در شهرستان و فرماندار کاشان روز سه شنبه با صدور پیام هایی جداگانه وقوع زمین لرزه در استان های غربی کشور و جان باختن تعدادی از هموطنان را به بازماندگان این حادثه تسلیت گفتند
** 19:18
سردارسرتیپ پاسدارمحمد پاکپور از اولین ساعات وقوع زلزله در مناطق زلزله زده غرب کشور حضور یافت و به سازماندهی و مدیریت یگان های عمل کننده این نیرو در امدادرسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه پرداخت.
** 19:18
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان سال جاری در کرمانشاه بار دیگر به نماد وحدت و همدلی مردم ایران تبدیل شد و علمای اهل سنت در کنار روحانیان تشیع آذربایجان غربی با صدور پیام تسلیت و سخنرانی در محافل مختلف، کمک رسانی تمامی دستگاه های دولتی و غیر دولتی به مناطق زلزله زده را خواستار شدند
** 19:17
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو اعلام کرد زلزله 13 شهر با جمعیت یک میلیون و 300 نفری را تحت تاثیر قرار داد اما اکنون برق 90 درصد معابر و مراکز حیاتی مهم در شرایط پایداری قرار گرفته‌است
** 19:14
زلزله ای به بزرگی 4.3 ریشتر ساعت 18و 46 دقیقه و 4 ثانیه برای چندمین بار از زمان وقوع زمین لرزه 7.3 ریشتری یکشنبه شب، قصر شیرین کرمانشاه را لرزاند.
** 19:06
«محمد ولد عبدالعزیز » رئیس جمهوری موریتانی با ارسال پیامی برای «حسن روحانی »رئیس جمهوری ایران، جان باختن شماری از شهروندان ایرانی را در زلزله غرب کشور تسلیت گفت.
** 19:03
پویش هنرمندان و جامعه فرهنگی هنری مشهد در سوگ جانباختگان زلزله غرب کشور به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان راه اندازی شد
19:00 **
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات آوار برداری را از ساعات اولیه پس از زلزله شروع کرده ایم و می خواهیم احداث منازل مناطق روستایی را که به بسیج و سپاه واگذار شده را به سرعت آغاز کنیم.
18:50
رئیس جمعیت هلال احمر:مردم از حضور در مناطق زلزله زده پرهیز کنند/ امداد هوایی در زلزله استان های غربی کشور بسیار موفق عمل کرد
18:42 **
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر اکنون مرز عراق و کرمانشاه - حوالی قصر شیرین را لرزاند.
18:18 **
امام جمعه کرمانشاه در بازدید از مناطق زلزله زده:مهمترین نیازهای مردم زلزله زده چادر، غذا و آب است
18:00
ابراز همدردی وزارت کشور ترکیه با ملت و دولت ایران و آسیب دیدگان زلزله 
17:40 **
پیام های تسلیت جمعی از مقام های ارشد پاکستان در پی حادثه زلزله در غرب ایران
17:36** 
سلامت یاران هلال احمر به کمک زلزله زدگان کرمانشاه می روند
17:22 **
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه زلزله 2 روز گذشته در این استان در 50 سال اخیر بی سابقه بوده است، تاکید کرد که برای ترمیم آسیب ها و خسارت ها نیازمند خط اعتباری مستقل هستیم.
17:10 **
سرپل ذهاب نبض ایران/ تشدید کمک های امدادی 
17:00 **
وزیر خارجه فرانسه با خانواده های جانباختگان زلزله در ایران و عراق ابراز همدردی کرد
16:55 **
اسقف ارامنه اصفهان جان باختن جمعی از هموطنان در زلزله مناطق غرب کشور را تسلیت گفت
16:50**
رئیس جمهوری و وزیر بهداشت عصر سه شنبه با حضور در بیمارستان طالقانی کرمانشاه از مصدومان زلزله عیادت و بر تسریع در روند درمان حادثه دیدگان تاکید کردند
16:50 ** 
برق و آب قسمتی از شهر سرپل ذهاب وصل شد
16:26 ** 
رئیس جمهوری در ستاد مدیریت بحران در کرمانشاه: حق طبیعی مردم آسیب دیده، رسیدگی به نیازهای آنان، اسکان موقت و کمک به بازسازی منازل است / هیچ جای ایران نیست که در غم مردم کرمانشاه شریک نباشد/ وظیفه دولت کمک های بلاعوض و اختصاص وام بلندمدت است.
16:24 **
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی :تا کنون به هفت هزار و 613 مصدوم، خدمات درمانی و اورژانس ارائه شده و حدود یک هزار نفر از مصدومان بستری و 280 مصدوم نیز به سایر استانها از جمله تهران و البرز منتقل شدند.
16:25** 
مدیرکل دفتر بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی : برآوردهای اولیه ما حاکی از خسارت 31 هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه است.
16:07** 
مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه از اعزام نمایندگان رئیس دستگاه قضایی به مناطق زلزله زده غرب کشور جهت بررسی وضعیت حادثه دیدگان و نظارت بر نحوه خدمت رسانی خبر داد.
15:54** 
شرکت بزرگ دارویی «جی اس ک» GSK انگلیس ضمن اعلام همدردی با بازماندگان زلزله دلخراش غرب ایران، آمادگی خود را برای ارسال دارو و ملزومات پزشکی مورد نیاز مناطق زلزله‌زده اعلام نمود.
15:46
سلطان قابوس پادشاه عمان در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، جان باختن تعدادی از هموطنانمان در زلزله غرب ایران را تسلیت گفت.
15:44
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران :تمامی مراکز رفاهی فرهنگیان و خانه های معلم آموزش و پرورش شهر تهران پذیرای خانواده‌های مجروحین زلزله زده غرب کشور است.
15:42
امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با صدور پیامی به بازماندگان زلزله کرمانشاه تسلیت گفت.
15:29 **
نیروی زمینی ارتش: تیم‌ های جسد یاب تیپ 65 راهبردی نیروی مخصوص نزاجا با تجهیزات کامل عازم مناطق زلزله‌ زده غرب کشور شدند.
15:28 ** 
سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن در بیانیه‌ای ضمن ابراز تأسف از حادثه دلخراش زلزله در غرب ایران، از تمام افراد و نهادهای دولتی و غیردولتی که تاکنون با حادثه دیدگان ابراز همدردی کرده‌اند قدردانی نمود.
15:27 ** 
استمرار ابراز همدردی جهانیان با زلزله زدگان ایران و عراق
15:26 ** 
سازمان اورژانس کشور اسامی مصدومان منتقل شده زلزله غرب کشور را به بیمارستان های تهران اعلام کرد.
15:25 **
استمرار ابراز همدردی جهانیان با زلزله زدگان ایران و عراق
15:20 **
وال استریت ژورنال روزسه شنبه گزارش داد: کار امدادرسانی در زلزله ایران و عراق ادامه دارد و انتظار می رود آمار کشته شدگان بالا برود.
15:16 **
نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران: اقلام ضروری و مورد نیاز زلزله زدگان به وسیله هواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی ارتش به مناطق غرب کشور ارسال شد.
15:02 **
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه اسلوونی در پیامی جان ‌باختن تعدادی از هموطنانمان در زلزله غرب کشور را تسلیت گفتند.
15:01 **
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از انتقال 150 تن کالای ضروری و مورد نیاز اولیه مردم به مناطق زلزله زده خبر داد.
15:00 **
صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، جان باختن شماری از شهروندان ایرانی را در زلزله اخیر غرب کشور تسلیت گفت.
14:55 **
آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید با صدور پیامی، جان باختن جمعی از هموطنان در پی وقوع زلزله در استان های کرمانشاه و ایلام را تسلیت گفت.
14:54 **
اجرای شامگاه دوشنبه 22 آبان‌ماه نمایش «11 نفر» به روح آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی و «شوایک، سرباز ساده دل» به بازماندگان زلزله غرب کشور تقدیم شد.
14:53 **
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان: علی رغم وقوع زلزله در کردستان مردم استان از ساعات اولیه این حادثه دردناک تاکنون در حال جمع آوری و ارسال کمک های خود به شهرستان های کانون زلزله در کرمانشاه هستند.
14:51 **
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خیمنی (ره): با توجه به اینکه خانوارهای زیر پوشش کمتیه امداد در مناطق زلزله زده بیمه حوادث هستند، با کارشناسی کمیته امداد و بیمه مسئول خسارت آنها در حوزه مسکن تامین می شود.
14:48 **
سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت ایران: وضعیت ارتباطی مناطق زلزله زده غرب کشور شامل شهرهای قصر شیرین ، سرپل ذهاب ، ثلاث باباجانی ، اسلام آباد ، کرند و دالاهو عادی است و شبکه ارتباطی کشور هیچ مشکلی ندارد .
14:42 **
مدیرکل دفترامنیتی انتظامی استانداری مرکزی: مردم برای واریز وجوه کمک به زلزله زدگان به شماره حساب های تایید نشده منتشره در فضای مجازی اعتماد نکنند و وجوه نقدی خود را تنها به حساب های هلال احمر واریز کنند.
14:40 **
مردم و خانواده های آسیب دیده زلزله سرپل ذهاب از خدمات نیروهای بهداشت و درمان در محوطه بیمارستان این شهر رضایت دارند.
14:30 **
مدارس استان کرمانشاه به دلیل خطرات ناشی از وقوع زلزله، در روز چهارشنبه برای سومین روز پیاپی تعطیل است.
14:19 **
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اعلام این که کمبودی در میزان اقلام امدادی برای توزیع میان زلزله زدگان نداریم، گفت: کندی درتوزیع اقلام بین زلزله زدگان بزودی رفع می شود
14:14
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی: مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیردیپلم استان های زلزله زده که دارای برگ آماده به خدمت به تاریح آبان ماه سال جاری هستند، در صورت تمایل می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به مدت سه ماه تمدید کنند.
14:00 
روابط عمومی پزشکی قانونی کرمانشاه: دستکم 100 جانباخته زلزله، بدون مجوز دفن شده اند و تاکنون برای 430 جانباخته جواز دفن صادر کرده است
13:57
مدیرعامل بیمارستان میلاد :21 تن از حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد تهران بستری شدند.
13:53
- معاون بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : 6 بیمارستان صحرایی توسط بهداری نیروی زمینی سپاه در مناطق زلزله زده خدمت رسانی می کند.
13:51
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آسیب دیدگی هشت شهر و 526 روستا در زلزله استان کرمانشاه خبرداد.
13:50 **
تسلیت دبیر کل سازمان جهانی گمرک به دولت، ملت ایران و بازماندگان
13:46 **
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی : بیمارستان نوساز امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب که بهمن 95 افتتاح شده بود در زلزله تخریب شد و مجلس این مسئله را پیگیری می کند.
13:40
پردیس سینمایی کوروش فردا(چهارشنبه) 50 درصد از فروش فیلم های روی پرده این مجموعه را به کمک برای مناطق زلزله زده اختصاص می دهد.
13:30
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی :همه نهادهای خصوصی و دولتی این استان برای اعزام به کرمانشاه و امداد رسانی به هموطنان زلزله زده اعلام آمادگی کرده اند.
13:24
وزیر کشور به استانداری های سراسر کشور، سازمان مدیریت بحران کشور، استان های معین و همچنین سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول دستور داد همکاری و تلاش در جهت تسریع در عملیات امدادرسانی و برگرداندن اوضاع به شرایط عادی را با استانداری کرمانشاه انجام دهند.
13:18
آیت الله سید علی حسینی سیستانی مرجعیت عالی عراق روز سه شنبه اعلام کرد : صرف نیمی از سهم امام برای زلزله زدگان غرب ایران را مجاز است.
13:13
استاندار ایلام با اشاره به خسارت های جانی و مالی زلزله اخیر در استان کرمانشاه : استان ایلام به عنوان همسایه و استان معین کرمانشاه باید بیشتر از سایر استان های دیگر کمک های خود را به مناطق زلزله زده ارسال کند.
13:05 **
سگ های زنده یاب هلال احمر تا کنون 6 نفر را از زیر آوار نجات داده اند
13:02 **
زلزله ای با بزرگی ۴/۲ ریشتر، لرستان حوالی نوراباد را لرزاند
13:00 **
دو گردشگر سوئیسی در همدان به هلال احمر این استان مراجعه و اعلام آمادگی کردند که برای کمک، به مناطق زلزله زده اعزام شوند.
12:54 **
روحانی در جمع مردم سرپل ذهاب: دولت برای بازسازی منازل خسارت دیده از زلزله، کمک بلاعوض و وام بلند مدت اعطا می کند/همه امکانات دولت برای کاهش سریع مشکلات مردم بسیج شده است / دولت در کنار مردم زلزله زده خواهد بود/ در جلسه امروز ستاد بحران در کرمانشاه، بودجه بازسازی و جبران خسارت ها اختصاص می یابد/ بطور مستمر روند امداد رسانی و جبران خسارات مردم این منطقه را پیگیری خواهم کرد
12:40
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران : 223 مصدوم انتقالی حادثه زلزله غرب کشور در بیمارستان های شهرهای تهران و کرج بستری هستند.
12:32 **
معاون امور حقوقی و مجلس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی : متاسفانه مشاهده های میدانی نشان می دهد که شب گذشته چادرهای توزیعی نتوانسته است کفایت نیاز افراد بی خانمان را در منطقه زلزله زده غرب کشور بدهد.
12:30 **
معاون پارلمانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ،برقراری مقرری آسیب دیدگان از زلزله را اولویت کاری این وزارتخانه عنوان کرد.
12:28 **
سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو از اعلام آمادگی وزارت حوادث غیرمترقبه جمهوری آذربایجان برای کمک به حادثه دیدگان زلزله اخیر کشورمان خبر داد .
12:20 **
انجمن علمی و فرهنگی ایران – فیلیپین در مانیل با انتشاربیانیه ای با حادثه دیدگان همدردی و اعلام کردند که آماده ارائه هر نوع کمک در این زمینه است.
12:17 **
فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش از انجام 65 عمل جراحی از سوی پزشکان ارتش در مراکز درمانی مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
12:00 **
رئیس انجمن مراقبت های ویژه آمریکا در نامه ای خطاب به رئیس انجمن مراقبت های ویژه ایران برای همکاری داوطلبانه به مناطق زلزله زده غرب کشور اعلام آمادگی کرد.
11:20 ** 
هلال احمر اعلام کرد: 12 هزار چادر، 9 هزار موکت، 26 هزار پتو، 7 هزار ست ظروف، 8 هزار چراغ والور،17 هزار قوطی کنسرو و 7 هزار کیلوگرم برنج در استان کرمانشاه موجود است/️16 هزار چادر، 28 هزار پتو، 14 هزار گالن آب، 13 هزار کیلوگرم نایلون، 2 هزار و 200 شعله والور، 10 هزار کیلوگرم برنج، 84 هزار قوطی کنسرو و 400 کیسه حمل جسد هم به استان ارسال شده است/️ 8 شهر و 526 روستا در زلزله آسیب دیده‌اند و 33 هزار و 379 خانوار متاثر از زلزله هستند
98 درصد آوارهای ساختمانی در شهرهای زلزله زده برداشته شده/ بعید است فردی زیر آوار در شهرهای زلزله زده باقی مانده باشد.
11:10 **
وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان طالقانی کرمانشاه :مقصرین در ساخت بناهای نا ایمن درمانی به دستگاه قضایی معرفی می شوند/ هوا نیروز کم نظیر عمل کرد و هر ۵ دقیقه یک پرواز برای انتقال مجروحین انجام داد/ وضعیت کاملا عادی است و نیازی به حضور همکاران دیگر استان ها در اینجا نیست.
11:00 **
اعزام نمایندگان رهبر انقلاب برای بازدید از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
حجت‌الاسلام معزی (نماینده ولی فقیه در هلال احمر) و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدی عراقی (نماینده مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه) در هیئت اعزامی از جانب رهبر انقلاب حضور دارند تا از نزدیک در جریان چگونگی عملیات نجات و امداد و میزان خسارات وارده به مناطق زلزله زده قرار گیرند.
10:58 **
پزشکی قانونی اعلام کرد :تعداد کشته ها تا این لحظه 430 نفر ، مصدومان 7460 نفر تعداد کشته ها به تفکیک شهرستان ها :
سرپل ذهاب: ۳۱۷ اسلام آباد غرب: ۲۳ کرند: ۱۴ قصر شیرین: ۲۸ جوانرود: ۳ ثلاث: ۱۵ کرمانشاه: ۲۷ صحنه: ۳
تعداد جان باختگان شهر کرمانشاه تنها یک نفر بوده و سایر جان باختگانی که به عنوان معاینه شده در کرمانشاه اعلام می شوند از شهر ازگله و سرپل ذهاب به کرمانشاه منتقل شده اند
10:58 ** 
وزیر آموزش و پرورش :12 دانش آموز در حادثه زلزله کرمانشاه جان باختند /44 مدرسه تخریب شد
10:58 ** 
سرپرست اورژانس کشور گفت: یک بیمارستان 30 تختخوابی با اتاق عمل و بیمارستان 50 تختخوابی با بخش های ویژه در محوطه بیمارستان شهدا سرپل ذهاب مشغول خدمت رسانی به مردم است
10:38 **
چادر برای اسکان موقت وپتو به عنوان وسیله گرمایشی مهمترین نیاز مردم مناطق زلرله زده شهرسنان سر پل ذهاب است .
10:35 **
معاون وزیر ورئیس سازمان مدیریت بحران کشور: امیدواریم با تلاش هایی که در حال انجام است مشکلات برقی درسر پل ذهاب رخ داده است بطور کامل تا ساعت آینده برطرف شود.
10:34 **
استاندار کرمانشاه : آب و برق 70 درصد شهر سرپل ذهاب وصل است و طبق مصوبه شب گذشته در حضور وزیر کشور مقرر شده است مشکل 30 درصد مناطق باقیمانده نیز امروز برطرف شود.
10:30 **
هلال احمر اعلام کرد: آواربرداری سبک در مناطق زلزله زده به پایان رسید و آواربرداری سنگین درحال انجام است/10 هزار چادر، 20 هزار پتو و 185 هزار قوطی کنسرو میان زلزله‌زدگان توزیع شد/ 30 هزار چادر برای اسکان زلزله زدگان فراهم شده و تا بعد از ظهر امروز تمام زلزله زدگان در چادرها اسکان داده می شوند/در صورت عدم امدادرسانی به نقطه ای از مناطق زلزله زده، با شماره 112 اطلاع رسانی شود /️شماره حساب 99999 برای کمک های نقدی به زلزله زدگان در نظر گرفته شده است
10:25 **
فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه از انجام 520 سورتی پرواز بالگردهای هوانیروز : تا این لحظه 915 نفر از مجروحان زلزله غرب کشور توسط بالگردهای هوانیروز به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شده اند.
10:22 **
قربانعلی بردی محمد اف، رئیس جمهوری ترکمنستان در پیامی خطاب به دکتر روحانی رئیس جمهوری وقوع زلزله در استان های غربی کشورمان را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت .
10:20 **
سرپرست اورژانس کشور : بیمارستان 50 تخته سیار وزارت بهداشت مجهز به اتاق عمل و بخش های مراقبت های ویژه امروز-سه شنبه- در محوطه بیمارستان تخریب شده سرپل ذهاب دایر شد.
10:19**
مردم زلزله زده سرپل ذهاب و دیگر بخش های زلزله زده استان کرمانشاه خواستار تسریع در خدمت رسانی و کمک های امدادی اولیه از جمله چادر برای استقرار موقت شدند.
10:18 **
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور : تمام محورهای اصلی و فرعی مناطق زلزله زده بازگشایی شده و تردد در این محورها جریان دارد.
10:17 **
وزیر اموزش و پرورش در توئیتی، ضمن ابراز تاسف از وقوع زلزله در غرب کشور تصریح کرد: خانواده بزرگ آموزش و پرورش داغ دار درگذشت نوگلان دانش آموز زلزله کرمانشاه است.
10:15 **
مدیرعامل شرکت ملی گاز: هم اکنون در جوانرود و ثلاث باباجانی گروه‌های اعزامی در محله ها حضور دارند و پس از پایان عملیات نشت یابی، گاز تا علمک‌ها وصل شده و به محض حضور مردم در منازل و اطمینان از نبود نشتی در داخل خانه ها، گاز آنها وصل می شود.
10:12 **
بهنام سعیدی سخنگوی ستاد مدیریت بحران: جدیدترین آمار زلزله کرمانشاه 423 کشته و 7370 مصدوم است.
10:12 **
سرپرست سازمان بهشت زهرا (س) از اعزام 10 دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به همراه 10 نفر نیروی متخصص به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
10:9 ** 
رئیس صلیب سرخ جهانی در توئیتی درباره زلزله اخیر در کرمانشاه اعلام کرد: صلیب سرخ جهانی آماده پشتیبانی از زلزله زدگان است
10:00 **
روحانی در بدو ورود به کرمانشاه: دولت سعی می کند در کمترین زمان برای حل مشکلات مردم اقدام می کند/همه نهادها، مردم و خیرین برای تامین مسکن مردم کرمانشاه به بنیاد مسکن کمک کنند/
9:57 **
معاون درمان وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی : در زلزله غرب کشور 7460 مصدوم شدند و از این تعداد 960 نفر هنوز بستری هستند.
9:54 **
مسئول شبکه لرزه ‌نگاری استان کرمانشاه : پس از وقوع زلزله بزرگ 7.3 ریشتری یکشنبه شب، تا ساعت 9 صبح روز سه شنبه 205 پس لرزه در استان بوقوع پیوسته است.
9:38 **
رئیس جمهوری دقایقی پیش با هدف بازدید از مناطق زلزله ‌زده استان کرمانشاه وارد فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.
9:38 **
وزیر صنعت، معدن و تجارت به معاون اقتصادی و بازرگانی این وزارتخانه و رئیسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و استان های همجوار دستور داد برای رسیدگی فوری و کمک به هموطنان زلزله زده اقدام کنند.
9:28 **
سرپرست اورژانس کشور :بیش از هفت هزار مصدوم در حادثه زلزله غرب کشور شناسایی شدند و تحت درمان قرار گرفتند،250 نفر از آنان برای درمان به تهران منتقل شدند و هم اکنون دیگر مصدومی که زیرآوار باشد نداریم.
9:21 **
رئیس جمهوری برای بازدید از مناطق زلزله زده استانهای غربی عازم استان کرمانشاه شد.
9:21 **
جانشین سازمان بسیج زنان کشور: این سازمان با اعزام خواهران مشاور به مناطق آسیب دیده و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم به این مناطق، از تمام توان خود برای کمک به مردم زلزله زده استفاده می کند.
9:15 **
سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:نیازی به اهدای خون در حال حاضرنداریم ،اگر نیازبه اهدای خون باشد اطلاع رسانی خواهیم کرد.
9:14 **
هیاتی ویژه به سرپرستی حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر از سوی مقام معظم رهبری برای بازدید از مناطق زلزله زده امروز(سه شنبه) وارد کرمانشاه شد.
9:05 **
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: بناهای تاریخی شاخص استان کرمانشاه به طور متوسط ،20 درصد تخریب شده اند.
8:58 **
هفت مدرسه ایلام در پی وقوع زلزله آسیب سطحی دیدند
8:39 ** 
وقوع 2 زمین لرزه بالای چهار ریشتر در کوهدشت لرستان
8:35 **
آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق و عضو مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه ای این حادثه را به دو ملت ایران و عراق تسلیت گفت.
7:36 **
پزشکی قانونی: تا صبح امروز 423 جواز دفن برای جانباختگان زلزله صادر شد
شمار جانباختگان شهرستان ها به تفکیک: سرپل ذهاب: 316 *اسلام آباد غرب: 22
کرند: 14 *قصر شیرین: 28 *جوانرود: 3 * ثلاث: 15 *کرمانشاه: 25
07:05**
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی کردستان: نانوایان سنندج برای کمک به حادثه دیدگان زلزله از روز گذشته در غرب استان کرمانشاه، روزانه 100 هزار قرص نان پخت می کنند.
06:10**
نوزادی بامداد روز سه شنبه در بیمارستان صحرایی ایجاد شده از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر زلزله زده سرپل ذهاب به دنیا آمد و برای لحظاتی موجی از شادمانی در میان کادر درمانی تلاشگر و مردم نگران این شهر ایجاد کرد.
05:02**
زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر ساعت 4 و 38 دقیقه و 45 ثانیه بامداد امروز (سه شنبه) بار دیگر سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
01:3**
زلزله ای به بزرگی 4.1 ریشتر ساعت 26 دقیقه و 28 ثانیه بامداد امروز (سه شنبه) باز هم قصر شیرین کرمانشاه را لرزاند.
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 2

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 178

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298954