اقتصادی / شناسه خبر: 91039 / تاریخ انتشار : 1396/8/24 12:27
|

آخرین اخبار از مناطق زلزله زده غرب کشور / چهارشنبه 24 آبان 1396

تامین نیوز / شمارکشته ها ومصدومان براساس اعلام مسئولان تا ساعت 24 چهارشنبه دراستان کرمانشاه 432 کشته و 9388 مصدوم است ورئیس جمهوری و دولتمردان برای بررسی وضعیت، برنامه ریزی وکمک رسانی روز گذشته در منطقه زلزله زده حاضر شدند و بسیاری از مسئولان کشوری همچنان در منطقه حضور دارند.

*چهارشنبه 24 آبان
23:45**
سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری بلاروس همزمان با اعلام عزای عمومی در کشور روز سه شنبه 23 آبان 1396 پرچم سفارت را به حالت نیمه برافراشته درآورد.
23:29**
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، از برطرف شدن مشکل برق روستاهای زلزله زده تا قبل از ظهر فردا (پنجشنبه) خبر داد.
23:20**
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: اصلی ترین محدودیت دامپزشکی استان در زلزله اخیر، نبود امکانات لجستیک مناسب برای معدوم سازی لاشه دامهاست.
23:2**
'ایوان کورچوک' معاون وزیر امور خارجه اسلواکی با ارسال پیامی برای وزیر امور خارجه کشورمان مراتب تسلیت و همدردی خود را با خانواده های قربانیان زلزله غرب ایران اعلام کرد.
20:51**
استاندار کرمانشاه عصر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان در سرپل ذهاب گفت: تا فردا هیچ حادثه دیده ای نباید بدون چادر و سرپناه موقت باشد.
20:1**
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع 43 هزار دستگاه چادر امدادی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
19:52**
اولین محموله کمک های مردمی از جزیره کیش، توسط یک فروند هواپیمای بویینگ کیش‌ایر عصر امروز به مقصد کرمانشاه ارسال شد.
19:25**
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه این اداره کل با تمام توان آماده خدمت رسانی به زلزله زدگان است، گفت: روزانه 30 هزار پرس غذای گرم بین افراد حادثه دیده توزیع می کند.
19:14**
مشاور رئیس و مسئول امور استان های سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه تیم های منطقه ای به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شده اند، گفت: کار مکان یابی احداث پایگاه های امداد و نجات دامپزشکی توسط تیم های ارزیاب نیز در این مناطق انجام گرفته است.
18:57**
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از تامین 90درصد روشنایی شهر سرپل ذهاب خبر داد و گفت: بیش از 80 درصد شبکه های فشار ضعیف روستایی برق دار شد.
18:55**
آیت‌ الله ' حسین مظاهری ' از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان اجازه داد که یک سوم سهم امام (ع) برای کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور هزینه شود.
18:24**
مادر یک شهید در شهرستان چادگان از توابع استان اصفهان سرمایه خود به مبلغ 300 میلیون ریال را به هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه و غرب کشور اهدا کرد.
18:7**
مدال مسعود مصطفی جوکار نائب قهرمان کشتی آزاد المپیک به نفع زلزله زدگان غرب کشور به حراج گذاشته شد.
17:38**
سفارت انگلیس در تهران روز چهارشنبه با انتشار پیامی در توییتراعلام کرد که ملکه الیزابت و «ترزا می» نخست وزیر انگلیس در پیامی حادثه زمین لرزه غرب ایران را به دولت و مردم کشورمان تسلیت گفتند.
17:30**
مدیرکل بیمه ایران در استان کرمانشاه گفت: امروز چهارشنبه میزان پرداختی خسارت زلزله به بیمه گذاران آسیب دیده سرپل ذهاب 12 میلیارد و 600 میلیون ریال بود.
17:16 **
پست‌بانک‌ایران برای تسهیل مشارکت هموطنان در امر کمک‌رسانی به زلزله زدگان غرب کشور، شماره حساب 99999 را به نام جمعیت هلال‌احمر افتتاح کرد.
17:03 **
مدیرکل ثبت اسناد و املاک کرمانشاه: رسیدگی به درخواست افرادی که اسناد و مدارک ثبتی آنها در حادثه زلزله غرب استان از بین رفته به صورت فوق العاده انجام می شود و مردم منطقه از این بابت نگران نباشند.
17:00 **
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه: بیش از 31 هزار تخته چادر و حدود 50 هزار تخته پتو به مناطق زلزله زده استان ارسال شده است.
16:49 **
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: 9 هزار و 397 مصدوم حادثه زلزله یکشنبه شب غرب استان کرمانشاه تا ظهر امروز - چهارشنبه - در مراکز درمانی و بیمارستانی این استان و همچنین استان های دیگر پذیرش شده اند.
16:46 **
فرمانده قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران: پنج هزار و 600 تخته چادر و همزمان 20 هزار پرس غذای گرم توسط نیروهای ارتش، بین زلزله زدگان توزیع شد.
16:40 **
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر از ارائه 9هزار و 541مورد خدمات بهداشتی و درمانی مانند ویزیت، فوریت های پزشکی و خدمات به بانوان باردار به زلزله زدگان کرمانشاه خبرداد.
16:34 **
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور: تا کنون چهارتیم ویژه از کارشناسان و مدیران سازمان برای تعیین میزان خسارات و تسهیل در امداد رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شده است.
16:16 **
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو از اتصال شبکه آب منطقه ازگله (مرکز زلزله) خبر داد و گفت: هفت مجتمع آبرسانی روستایی که در حدود 70 روستا را پوشش می دهند ترمیم شد.
16:11 **
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از برقراری بیمه بیکاری برای حدود ١٠ هزار نفر از زلزله زدگان کرمانشاه که بیمه تامین اجتماعی داشته و بیکار شده‌اند، خبر داد.
15:54 **
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره): ارسال 222میلیون تومان کمک‌های مردم به صورت نقدی و غیر نقدی برای زلزله‌زدگان غرب کشور توسط این نهاد 
15:44 **
شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها کنسرت خیریه ای در تالار وزارت کشور برگزار می کنند که تمامی عواید آن به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص خواهد یافت
15:32 **
نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارکنان مجلس امروز چهارشنبه برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور خون اهدا کردند.
15:30 **
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان حفاظت محیط زیست از جمع آوری کمک های غیر نقدی کارکنان این سازمان برای ارسال به مناطق زلزله زده مرزی کشور خبر داد.
15:21 **
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: از این به بعد تمرکز سازمان های درمانی بر تامین بهداشت روانی، جسمی و محیطی مناطق زلزله زده است.
15:11 **
پیام تسلیت و ابراز همدردی وزیر امور خارجه و تجارت ایرلند و شماری از مقامات این کشور با حادثه دیدگان
14:23 **
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور از توزیع روزانه 200 هزار عدد قرص نان میان زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد.
14:22 **
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اعلام به اتمام رسیدن مرحله اول عملیات آواربرداری در مناطق زلزله زده از آغاز مراحل جدید آواربرداری خبر داد.
14:20 **
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه: کمک های مردمی به زلزله زدگان استان کرمانشاه از سراسر ایران بخصوص از استانهای همجوار همچون ایلام بی سابقه است.
14:15 **
هیات دولت با اختصاص مبلغ 281 میلیارد تومان کمک بلاعوض و 659 میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی بخش های خسارت دیده ناشی از زلزله استان کرمانشاه موافقت کرد
14:8 **
وزیر آموزش و پرورش از تهیه برنامه ویژه ای درباره دانش اموزان مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: از هفته آینده با استقرار کانکس ها و دو شیفته کردن مدارس در این مناطق، مدارس مناطق زلزله زده بازگشایی می شود.
14:7 ** 
مدیر بخش زلزله شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی: درحالی بیمارستان اسلام آباد غرب به کلی تخریب شده که ایستگاه شتابنگاری این مرکز در اسلام آباد غرب، 12 صدم شتاب زلزله را در زمان وقوع زلزله ثبت کرده است.
14:01 ** 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور بخشنامه به همه معاونان، مدیران عامل و رییسان سازمان ها، صندوق ها و بانک های تابعه و مدیران کل اجرایی دستور داد همه توان خود را برای کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور متمرکز کنند.
13:58 ** 
سخنگوی سازمان ثبت احوال:سازمان ثبت احوال و ادارات مناطق زلزله زده مدارک هویتی ساکنان مناطق زلزله زده غرب کشور که از بین رفته باشد را خارج از زمانبندی معمول صادر می کنند.
13:55 **
با دستور صادق عزیزی، دادستان شهرستان اسلام آباد غرب، پیمانکار سازنده بیمارستان این شهرستان که در جریان زلزله اخیر تخریب شده، ‌بازداشت شد
13:55 **
وزیر کشور از توزیع حدود 24 هزار چادر در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: 10 هزار چادر دیگر نیز در بین زلزله زدگان توزیع می شود
13:49 **
با اعلام مسئولان شرکت های آب و فاضلاب شهری و توزیع برق کرمانشاه، حدود 95 درصد از آب و برق مناطق زلزله زده استان وصل شده و آنگونه که شرکت گاز اعلام کرده تنها مشکل شهر سرپل ذهاب باقی مانده و باقی مناطق از لحاظ گاز مشکلی ندارند.
13:49 **
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:هفته بسیج مستضعفین نماد اقدامات و خدمات رسانی بسیجیان به مردم و جامعه است که از جمله آنها می توان به اقدامت بسیج در مناطق زلزله زده اشاره کرد.
13:48 ** 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر نقش فضای مجازی در اطلاع رسانی به مردم زلزله زده گفت: برنامه داریم تا در آینده برای آسیب پذیری کمتر زیرساخت های مخابراتی در مواقع بحران، از انرژی خورشید استفاده کنیم.
13:48 **
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از جلسه هیات دولت اعلام کرد: کمبود دارو در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نداریم .
13:45 **
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت کامل در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برقرار است گفت: نیرو به اندازه کافی و در همه نقاط زلزله زده حضور دارد.
13:40 **
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: به دنبال سفر به مناطق زلزله زده کرمانشاه و بازدید و ارزیابی های میدانی، شمار مدارس تخریب شده و آسیب دیده این استان در زلزله اخیر کرمانشاه به 70 مورد رسید.
13:35 **
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران: وضعیت درمانی ایثارگران و خانواده شهدا مناطق زلزله مدام در حال پیگیری و رسیدگی است و علاوه برآن همه بیمارستان های این بنیاد آمادگی دارند از مصدومان حادثه زلزله مراقبت های درمانی کنند.
13:33 **
معاون امور استان های سازمان صدا و سیما: 'رادیو امید' با هدف بیان و انکاس مسائل و مشکلات مناطق زلزله زده غرب کشور راه اندازی شد.
13:29 **
با اعلام مسئولان شرکت های آب و فاضلاب شهری و توزیع برق کرمانشاه، حدود 95 درصد از آب و برق مناطق زلزله زده استان وصل شده و آنگونه که شرکت گاز اعلام کرده تنها مشکل شهر سرپل ذهاب باقی مانده و باقی مناطق از لحاظ گاز مشکلی ندارند.
13:29 **
مدیر کل نظارت بر درمان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی: حدود 9 هزار مصدوم زلزله در بیمارستان ها خدمات درمانی گرفتند، از این تعداد 340 نفر به تهران و همدان اعزام شدند و همه خدمات درمانی و اسکان همراهان آنها رایگان است.
13:27 **
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور: طبق تاکید وزیرکشور، بخش هایی از مناطق زلزله زده که یکبار بازرسی شده اند برای حصول اطمینان بیشتر مردم، پس از پایان کار ، دوباره مورد بازبینی قرار می گیرند.
13:20 **
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: قرارگاه فرماندهی انتظامی مناطق زلزله زده در شهر سرپل ذهاب تشکیل شده است.
13:19 **
سخنگوی دولت: با تصویب امروز هیات دولت، 6590 میلیارد ریال تسهیلات و 2810 میلیارد ریال کمک بلا عوض به خانوارهای زلزله زده کرمانشاه اختصاص می یابد.
13:15 
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی: با همت خیرین و هیات‌های مذهبی تعدادی موکب جهت طبخ و توزیع غذا بین هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه برپا خواهد شد.
**12:58 
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تشکیل هشت منطقه عملیاتی مدیریت بحران برای امدادرسانی موثرتر به زلزله زدگان غرب استان کرمانشاه خبر داد.
12:57 **
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح : وزارت دفاع با بسیج تمام امکانات در مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور خواهد داشت.
12:55 
رییس‌ جمهوری در جلسه هیات دولت: با قدردانی از همدردی و کمک‌های خودجوش ملت ایران به هموطنان زلزله زده گفت: دولت با همه توان مشکلات ناشی از زلزله کرمانشاه و برطرف کردن آلام مردم را پیگیری و امروز تصمیمات لازم در زمینه نحوه کمک‌رسانی از جمله ارایه کمک‌های بلاعوض و وام ،چگونگی اسکان موقت و اضطراری آسیب‌دیدگان، اتخاذ می کند
12:45 
پیام تسلیت اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران 
12:38 **
عضو هیات علمی و استاد زمین شناسی دانشگاه ایلام: وقوع زلزله مهیب طی روزهای آینده در منطقه غرب کشور و نواحی زاگرس بدور از حقیقت بوده و مردم به این ادعاهای واهی و بی اساس بی اعتنا باشند
12:29 
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: شبکه اپراتور اول در مناطق زلزله زده غرب کشور به طور کامل پایدار است و ترافیک بدون هیچ مشکلی انجام می شود.
12:28 **
کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اختصاص یک روز از حقوق آبان ماه خود به زلزله زدگان غرب کشور، همدردی خود را با مردم زلزله زده این منطقه اعلام کردند.
12:23 
نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی: گزارش کمیسیون های شوراها، بهداشت و درمان، اجتماعی و عمران مجلس در مورد زلزله غرب کشور آماده و به زودی در صحن علنی قرائت می شود.
12:33 **
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه: بیش از 25 استخر مجتمع پرورش ماهیان سردابی غرب کشور در منطقه ریجاب از توابع شهرستان دالاهو براثر زلزله یکشنبه شب تخریب شده است.
12:04 **
رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی به هموطنان تاکید کرد که از حضور فیزیکی در مناطق زلزله زده و آسیب دیده جدا خودداری کنند. این موضوع، روند ترافیک را دچار اختلال می کند.
11:59 **
ساره جوانمردی ورزشکار شیرازی دارنده 2 نشان طلای پارالمپیک ریو در رشته تیراندازی، مدال طلای خود را برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به حراج گذاشت.
11:59 **
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: درخواست تامین 10 هزار میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت واحدهای مسکونی ناشی از زلزله غرب استان را در جلسه دیروز ستاد بحران که با حضور رئیس جمهوری و جمعی از وزرا در استانداری کرمانشاه برگزار شد، به دکتر روحانی ارائه کردیم.
11:50 **
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور از ساخت مراکز درمانی در منطقه زلزله زده غرب کشور (کرمانشاه) در آینده ای نزدیک خبر داد.
11:48 **
وزیر کشور: در مناطق زلزله زده هیچ مشکل امنیتی و انتظامی وجود ندارد و تمامی دستگاه ها برای اسکان موقت و دائم زلزله زدگان تلاش می کنند.
11:43 **
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی :هر گونه کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در هر حوزه ای باید از طریق سازمان مربوطه، شماره حساب رسمی آن و از طریق سایت های معتبر و واقعی( چون هلال احمر) اعلام شود و مردم در کمک به زلزله زدگان مراقب کلاهبرداران باشند.
11:38
کارکنان موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اختصاص یک روز از حقوق خود به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، همدردی خود را با مردم زلزله زده غرب کشور اعلام کردند.
11:34 **
سرپرست اورژانس کشور : بیش از هفت هزار مصدوم زلزله طی 20 ساعت به کرمانشاه منتقل شدند، 8400 عمل جراحی، از جمله 100 پیوند عضو برای زلزله زدگان انجام شد.
11:23 **
در 24 ساعت گذشته یک محموله بزرگ کمک های جنسی، اقلام ضروری و غیر نقدی مردم مریوان به مناطق زلزله دیده در غرب استان کرمانشاه ارسال شد.
11:20 **
پتو، لباس گرم و موادغذایی نیاز زلزله زدگان است
**11:11
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از برپایی پایگاه جمع آوری کمک‌های دانش آموزی به زلزله‌ زدگان غرب کشور در استان کرمانشاه خبر داد.
10:58 **
جمعی از ملی پوشان و اعضای تیم های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشورمان، صبح امروز(چهارشنبه) برای دلجویی و تقدیم کمک های صورت گرفته توسط خانواده کشتی، راهی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شدند.
10:55 **
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه: بنا به آمار تقریبی حدود 11 تا 12 هزار واحد روستایی و نیز حدود چهار هزار و 500 واحد شهری 100 درصد تخریب شده و برای شروع آواربرداری لازم است فرم مربوطه توسط مالک تکمیل و خودش نیز حین عملیات حضور داشته داشته باشد.
10:50 **
پیام تسلیت 'کیم یونگ نام' رئیس پرزیدیوم* مجمع عالی جمهوری دموکراتیک خلق کره شمالی به رئیس جمهوری اسلامی ایران و خانواده های زلزله زده
10:49 **
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار فیلمی در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: همه ارتباطات در مناطق زلزله زده از روز گذشته (سه شنبه) به حالت طبیعی بازگشت.
10:46 **
مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر از وصل شدن برقِ کل شهر «سرپل ذهاب» خبر داد و گفت: از امروز (چهارشنبه) تمرکز گروه های عملیاتی برای رفع مشکل برق روستاها خواهد بود.
10:43 **
جانشین ستاد بحران استان کرمانشاه با اعلام اینکه عملیات آواربرداری اولیه مناطق زلزله زده استان به پایان رسید، گفت: براساس آخرین آمارها تاکنون 432 تن براثر زلزله جان باخته اند و 9388 تن مصدوم شده اند.
10:35 **
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه: تاکنون 17 اکیپ دامپزشکی نسبت به دفن بهداشتی لاشه دام های تلف شده به مناطق رلزله زده اعزام شده اند.
10:31 **
مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه با بیان اینکه به دنبال وقوع زلزله اخیر در سرپل ذهاب پرونده 75 بیمه گذار این شهر برآورد خسارت شد، گفت: از مجموع این تعداد پرونده، 10 میلیارد ریال به خسارت دیدگان زلزله سرپل ذهاب پرداخت شد.
10:21 ** 
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از توزیع انواع کنسرو، آب معدنی و نان بسته ای بین زلزله زدگان با همکاری خیرین و دستگاه های اجرایی مختلف خبر داد.
9:54 **
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه :44 مدرسه در پنج شهرستان استان تخریب و غیرقابل استفاده شده است.
9:50 ** 
وزارت خزانه داری آمریکا از طریق 'دفتر کنترل دارایی های خارجی' خود موسوم به (OFAC) و در پی وقوع زمین لرزه در غرب ایران، راه کارهایی را برای ارسال کمک های بشردوستانه آمریکا به ایران باتوجه به وجود تحریم های تجاری موجود را ارائه کرد.
9:42 **
پزشکی قانونی اسامی 353 جانباخته زلزله کرمانشاه را اعلام کرد.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت آمار مصدومان 9 هزار و 388 نفر اعلام شده است.
9:41 **
مدیرکل بیمه های آتش سوزی بیمه ایران: بیمه ایران برای جبران خسارت های وارد شده به آسیب دیدگان شهرستان سرپل ذهاب با 50 درصد تخفیف اموال آنها را بیمه می کند.
9:35 **
قائم مقام شهردار کرمانشاه از ارسال پنج هزار و 610 تخته پتو و چادر مسافرتی به مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: از این مقدار 5400 تخته پتو و 210 تخته نیز چادر مسافرتی بوده است.
9:23 **
معاون درمان وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی: تعداد مصدومان زلزله کرمانشاه به 9388 نفر رسید و تاکنون 1303 عمل جراحی برای نجات مصدومان انجام شده است.
9:27 ** 
برغم انتشار برخی مطالب و شایعات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر فعالیت نامنظم جایگاههای عرضه توزیع سوخت و مشکل در زمینه تامین و توزیع سوخت خودروها(بنزین و گاز) در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه،بر اساس مشاهدا خبرنگاران ایرنا در منطقه هیچگونه مشکلی در روند فعالیت این جایگاهها و توزیع سوخت دراین مناطق وجود ندارد.
9:13 ** 
وزیر راه و شهرسازی به رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ماموریت داد تا ضمن ارزیابی ابعاد زلزله، آسیب به ساختمان‌های جدیدالاحداث و به ویژه ساختمان‌های مسکن مهر و خسارات وارده را بررسی و نتیجه را گزارش کنند.
9:17 **
گزارش وزیر کشور در مورد وقوع زلزله و وضعیت مناطق زلزله زده در استان های غربی کشور دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
** 4:56
زمین‌لرزه 3.6ریشتری بامداد چهارشنبه در ساعت چهار و 14 دقیقه و 18ثانیه در6کیلومتری سرپل ذهاب در استان کرمانشاه رخ داد.
** 3:48
دیوار تحریم ظالمانه در برابر کمک ایرانیان مقیم آمریکا به زلزله زدگان
** 2:25
یک دقیقه سکوت در مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره فیلم براتیسلاوا به یاد قربانیان زلزله غرب ایران
** 0:21
استاندار همدان گفت: اکنون چند تیم پزشکی، تیم فنی آبفای استان و تیم امدادی هلال احمر همدان در استان کرمانشاه به امدادرسانی و ارائه خدمات مشغول هستند و امدادرسانی استان بنا به اعلام نیاز استان کرمانشاه ادامه دارد
** 0:05
روحانی رئیس‌جمهوری در جلسه دیدار روسای سه قوه با رهبر معظم انقلاب با اشاره به تلاش همه دستگاهها در عملیات امداد و نجات و رسیدگی به حال مجروحان و بازماندگان حادثه، گفت: این حادثه برای ما یک امتحان و آزمایش است و از همه دستگاههایی که تلاش کرده و می‌کنند از جمله نیروهای مسلح که بسیار خوب وارد عمل شدند، تشکر می‌کنم.
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 10

بازدید دیروز : 15

بازدید ماهانه : 165

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1298941