اقتصادی / شناسه خبر: 91044 / تاریخ انتشار : 1396/8/26 11:41
|

تمهیدات برای بازگشت روال عادی زندگی / دستور استاندار برای باز شدن تمام دستگاه ها و بانک های سرپل ذهاب / جدیدترین اخبار از وضعیت مناطق زلزله زده غرب کشور

شبکه اصلی برق تمام شهرها و روستاهای زلزله زده وصل شد.

تامین نیوز / وصل شبکه اصلی برق تمام شهرها و روستاهای زلزله زده/ دستور استاندار برای باز شدن تمام دستگاه ها و بانک های سرپل ذهاب/ پایان رفتن مشکل گازرسانی در برخی مناطق/اختصاص 9400 میلیارد ریالی دولت به زلزله زدگان /

براساس اعلام مسئولان تا روز جمعه،زلزله غرب کشور436 کشته و 9388 مصدوم داشته است.

** جمعه 26 آبان
9:00 
استاندارکرمانشاه در دیدار با اعضای شورای شهر تهران : خانه هایی که توسط مردم ساخته شده بودند، بیشتر از ساختمانهای دولتی ساز در مقابل زلزله مقاوم بود/ در 20 ساعت 6 هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند/ احداث حمام صحرایی و موقت مهمترین کارهایی است که باید برای کمک به حادثه دیدگان انجام دهیم./
8:05 **
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه : هموطنان آسیب دیده از زلزله چنانچه پیکر جانباختگان خود را بدون جواز دفن کردند، برای طی مراحل قانونی و کارشناسی به پزشکی قانونی این استان مراجعه کنند.
8:00 **
استاندار کرمانشاه: تمام دستگاه ها و بانک های سرپل ذهاب باید صبح شنبه باز و به مردم ارائه خدمت کنند/ مدیران کل موظف به تامین نیازهای دستگاه های اجرایی و مردم هستند.
2:01 **
وزارت خزانه داری آمریکا مانعی برای ارسال کمک مالی به زلزله زدگان ایران 
فیسبوک و یک وبگاه جمع آوری کمک مالی، بیش از 200 هزار دلار را که دو ایرانی مقیم آمریکا برای کمک به زلزله زدگان غرب ایران جمع آوری کرده بودند، با استناد به مقررات وزارت خزانه داری آمریکا توقیف کرد.
1:19 
یک منبع مطلع از سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، از ارسال 8.5 تن محموله کمک های مردمی از انگلیس به زلزله زدگان غرب ایران خبر داد.
01:00** 
استاندار کرمانشاه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان سرپل ذهاب: حدود 55 هزار تخته چادر در مناطق زلزله زده توزیع شده که این آمار قریب به 2 برابر خانه های تخریب شده است.
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 26

بازدید دیروز : 64

بازدید ماهانه : 143

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299566