printlogo




دوشنبه 29 آبان 1396
آخرین اخبار امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه
آخرین اخبار امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه
شناسه خبر : 101060 تاریخ : 1396/8/29 17:33
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ابتدا در شهر سرپل ذهاب حضور یافتند و از مناطق خسارت‌دیده بازدید کردند.

تامین نیوز / حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در اولین ساعات صبح امروز (دوشنبه) برای بازدید از مناطق زلزله‌زده به صورت سرزده وارد کرمانشاه شدند.

رهبر انقلاب اسلامی ابتدا در شهر سرپل ذهاب حضور یافتند و از مناطق خسارت‌دیده بازدید کردند.
ایشان سپس در جمع مردم داغدار و مصیبت‌زده سرپل ذهاب حاضر شدند و دقایقی در جمع آنان سخنرانی کردند.
دوشنبه 29 آبان
 
22:19 **
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از ارسال کاروان حامل کمک های غیر نقدی مردم این شهرستان به آسیب دیدگان حادثه زمین لرزه در استان های غربی کشور خبر داد
20:23 **
روابط عمومی هلال احمر در گزارشی از توزیع 82 هزار و 547 دستگاه چادر تا ارزش قریب به 750 میلیارد ریالی مجموع محموله‌های امدادی ارسالی به مناطق زلزله‌زده از منابع داخلی هلال‌احمرخبر داد
19:36
معاون امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: گاز 3 هزار و 500 مشترک شهر ثلاث باباجانی و 7 هزار مشترک شهر سرپل ذهاب که بر اثر زلزله اخیر قطع شده بود، بار دیگر وصل شد
19:24
تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «خالتور» از اختصاص تمامی عواید فروش سراسر کشور روز چهارشنبه این فیلم برای زلزله زدگان غرب کشور خبر داد
18:49
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تاکنون 412 تن کمک های مردمی از این استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است
18:28 **
جانشین پلیس آگاهی ناجا از دستگیری تعداد قابل توجهی سارق اموال و کمک های مردمی زلزله استان کرمانشاه و نیز نظارت پلیس بر خاکبرداری از آوار زلزله زدگان خبر داد
18:19 **
فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: با توجه به امنیت حاکم در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، مسئولان شهری و کسبه می توانند فعالیت خود را در ارائه خدمات به مردم آغاز کنند
18:10 **
رییس جمعیت هلال احمر کشورمان از توزیع بسته های تغذیه 72 ساعته برای زلزله زدگان سرپل ذهاب در غرب کشور خبر داد
17:56 **
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان از فعالیت 13موکب اربعین این استان در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد
17:55 **
معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران گفت: ورزشکاران جنوب غرب تهران کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای زلزله زدگان غرب کشور ارسال کردند
17:49 **
مدیرکل ساماندهی و هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از اقدامات سازمان های مردم نهاد برای کمک روانشناسی به زلزله زدگان خبر داد
17:29 **
حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده امید را در میان آسیب دیدگان زنده کرد و اشک شوق را در چشمانشان نشاند
16:23 **
بازارچه خیریه در شهر میلان در شمال ایتالیا برای جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه برگزار شد.
16:23 **
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: سپاه فتح این استان 6 روستای زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را بازسازی می کند.
15:47 ** 
رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی از ارایه تسهیلات حداکثری و ضمانت های حداقلی به زلزله زدگان خبر داد. 
15:26 **
رهبر معظم انقلاب اسلامی وظایف مسئولان را در قبال زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، بسیار سنگین خواندند و تاکید کردند: مهم ترین اولویت کنونی، مسئله تامین مسکن زلزله‌زدگان و بازسازی مناطق تخریب‌شده و آسیب‌دیده است که باید با پشتیبانی دستگاه‌های مختلف نظامی و غیرنظامی و با مدیریت متمرکز، کار جهادی و با سرعت عمل لازم انجام شود.
15:17 **
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر: پنج محموله کمک های مردمی این شهرستان از ابتدای زلزله تا کنون به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.
15:00 **
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی: نخستین محموله اموال تملیکی این استان توسط هلال احمر برای ارسال به مناطق زلزله زده بارگیری و ارسال شد.
14:51 
گردهمایی هنرمندان موسیقی با هدف یاری به زلزله زدگان غرب کشور، سه‎شنبه 30 آذر ماه ساعت 18 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود.
14:48**
فرماندار کلاله در شرق استان گلستان از جمع آوری و ارسال دو میلیارد و 200 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم این شهرستان برای زلزله زدگان غرب کشور خبر داد.
14:47 **
ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای مصوبات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در خصوص سربازان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را اعلام کرد.
14:41 **
انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با صدور اطلاعیه ای برای تامین فولاد مورد نیاز بازسازی مناطق زلزله زده و همکاری با دولت در این خصوص اعلام آمادگی کرد.
14:29 **
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: سپاه فتح این استان 6 روستای زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را بازسازی می کند.
14:13 **
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ادامه کمک های مردم استان به زلزله زدگان غرب کشور گفت: بیش از سه میلیارد و 700 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی گیلانی ها در پایگاه های این جمعیت جمع آوری شده است.
13:53 **
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بازدید از روستاهای زلزله‌زده گفتند: مطمئنم به لطف خدا و با تلاش مسئولان و همت مردم و شما جوانان عزیز، روستاها بهتر از قبل ساخته خواهد شد.
13:40 ** 
جمعیت هلال احمر اعلام کرد مردم از ابتدای جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه بیش از 35 میلیارد تومان به حساب هلال احمر واریز کردند که این رقم بیش از یک و نیم برابر رقم جمع آوری شده در زلزله ورزقان است.
13:35 **
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی : سپاه روح الله در این استان مسئولیت ساخت 168 منزل مسکونی روستایی در 10 روستای بخش مرکزی شهرستان ثلاث باباجانی رابرعهده گرفت.
13:26 **
مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت تسهیلات به 15 هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
13:23 ** 
دبیر کانون بانک های خصوصی و موسسه های اعتباری از آمادگی این نهادهای پولی برای بازسازی و تجهیز دوباره بیمارستان تخریب شده شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.
13:22 **
شوق دیدارهای رهبر معظم انقلاب و زلزله زدگان
13:21 **
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:اجرای طرح کانون مدرسه برای دانش آموزان مناطق زلزله زده 
13:19 **
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) از ارسال کمک های مردمی بسیجیان شرق شهر اصفهان به وسیله سه فروند هواپیما و 40 دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده خبرداد.
**13:18 
فرماندار چرداول با بیان اینکه بیش از پنج هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در این شهرستان در اثر زلزله دچار تخریب شدند، گفت: میزان خسارت به این واحدها 100 میلیارد ریال برآورد شده است.
13:14 **
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر: توزیع کمک ها و اقلام ضروری مورد نیاز زلزله زدگان هشت روستای منطقه آب باریک از توابع شهر سرپل ذهاب در جوار ارتفاعات بازی دراز به این منطقه واگذار شده است.
13:13 **
مدیرکل دامپزشکی استان کردستان با اشاره به حضور 5 اکیپ درمانی این اداره کل در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: اکیپ های دامپزشکی کردستان در برخی روستاها مشغول درمان و جراحی رایگان دام های آسیب دیده هستند.
13:12 **
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی: نخستین محموله کمک های مردم این استان توسط چهار دستگاه کامیونت به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.
12:55**
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد : 2 فقره حساب بانکی غیرمجاز کمک به زلزله زدگان غرب کشور در مشهد مسدود شد.
12:53 **
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج: تعداد 110 محموله کمک مردمی به ارزش 25 میلیارد ریال توسط رده های مختلف بسیج شهرستان سنندج، سازماندهی و به مناطق زلزله زده ارسال شد.
12:52 **
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اجرای واکسیناسیون دیفتری و کزاز برای زلزله زدگان گفت: با توجه به ماندن مردم زیر چادر احتمال بروز سرماخوردگی بین زلزله زدگان وجود دارد و مشکلی در ارائه خدمات بهداشتی به آنان نداریم./ طبق آخرین آمار وزارت بهداشت، در زلزله استان کرمانشاه 12 هزار و 386 مصدوم در بیمارستان ها پذیرش شدند.
12:51 **
نمایندگان مردم استان کرمانشاه از حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و حمایت های ایشان از مردم زلزله زده تشکر کردند.
12:50**
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه برق تمامی مناطق زلزله زده غرب استان در سومین روز پس از حادثه وصل شد، گفت: درحال حاضر به 5 هزار چادر اسکان موقت زلزله زدگان نیز برق رسانی شده است.
12:47 **
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام 20 امدادگر و عوامل امدادی این جمعیت در قالب تیم پشتیبانی و امدادی برای استقرار و ارائه خدمات امدادی به شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی خبر داد.
12:46 ** 
رئیس جمعیت هلال احمر شاهین دژ: مردم این شهرستان 30 میلیارد ریال کمک غیرنقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه ارسال کردند.
12:19 **
قائم مقام شهرداری منطقه 20 تهران : 100 نفر از عوامل اجرایی و خدمات مدیریت شهری این منطقه به همراه 20 کامیون با تجهیزات و اقلام اهدایی به منظور کمک به آسیب دیدگان زلزله به شهرستان ثلاث باباجانی اعزام شدند.
12:18 **
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از جمع آوری و تحویل 12 محموله کمک های مردمی این استان برای ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
12:17 **
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه 118 نفر در زلزله اخیر غرب این استان دچار معلولیت شدند، گفت: اکیپ های اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در بخش های مختلف اکنون در مناطق زلزله زده مشغول انجام خدمت هستند.
12:14**
سومین کاروان کالاهای اهدایی مردم آستارا به زلزله زدگان 
12:09 ** 
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور: چادربرای اسکان و پلاستیک برای پوشش چادرها و محافظت از سرما و برودت هوا به مقدار کافی میان بازمانده های زلزله استان کرمانشاه توزیع شده است.
12:03 **
دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی اعلام کرد دومین جلسه مدیران عامل بانک های دولتی برای سرعت گرفتن مصوبه دولت در زمینه کمک به زلزله زدگان غرب کشور صبح امروز (دوشنبه) در استانداری کرمانشاه برگزار شد.
12:03 **
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی: تمام روستاهای زلزله زده این شهرستان با حضور و تلاش 12 اکیپ دامپزشکی، از وجود لاشه دام های تلف شده پاکسازی شد.
12:08 
حضور رهبر انقلاب در چادرهای اسکان زلزله‌زدگان در روستای کوئیک کرمانشاه
11:47 **
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری استان کردستان: در صورت فراهم شدن امکانات لازم در 10 روز آینده آب شرب سالم و بهداشتی شهر گیلانغرب با کمک آبفای کردستان به طور کامل تامین خواهد شد.
11:43 
رئیس جمعیت هلال احمر ابهر: ارزش ریالی کمک های ارسالی از شهرستان ابهر به مناطق زلزله زده غرب کشور بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده و جمع آوری کمک های مردمی در این شهرستان همچنان ادامه دارد.
11:40 **
مدیر شرکت پشتیبانی امور دام البرز: کارگاه ساخت کانکس برای اسکان زلزله زدگان غرب کشور توسط این شرکت در البرز راه اندازی شد.
 
11:29 ** 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه: مجموعه کارکنان این شرکت همچنان مشغول تلاشی شبانه روزی برای رفع برخی مشکلات موجود در مسیر تامین آب شرب در تمامی روستاهای زلزله زده غرب استان هستند.
11:00 **
رهبر انقلاب اسلامی پس از سخنرانی در جمع مردم سرپل ذهاب عازم روستاهای زلزله‌زده‌ استان کرمانشاه شدند. 
ایشان با حضور در چادرهای اسکان زلزله‌زدگان در روستای کوئیک، از نزدیک در جریان مسائل مردم زلزله‌زده قرار گرفتند.
10:58 **
سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مردم سرپل ذهاب
حضرت آیت الله خامنه ای اظهار کردند: این داغ و مصیبتی است که مردم ما در این منطقه حدود 500نفر از عزیزان خود را از دست دادند؛ اما ببینید مردم ایران چطور همه، خودشان را مدیون کرمانشاه می دانند و هر کس به قدر وسع خودش کمک کرد.
10:53 ** 
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از توزیع 250 تن پوشش چادر (نایلون) در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
10:52 **
مسئولان زمین شناسی ژاپن می گویند که زمین لرزه 7.3 ریشتری هفته گذشته که در مرز بین ایران و عراق روی داد، موجب بالا آمدن زمین به میزان حدود 90 سانتیمتر شده است.
9:40 ** 
رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظورسخنرانی و دیدار با مردم زلزله زده استان کرمانشاه، در شهرستان سرپل ذهاب حضور پیدا کردند.
9:39 ** 
رئیس بسیج سازندگی البرز: نصب کانکس های اسکان موقت زلزله زدگان 5 روستای غرب کشور توسط کارشناسان البرز آغاز شد.
9:30 **
مسئول شبکه لرزه‌ نگاری استان کرمانشاه ، از ثبت وقوع 674 پس لرزه پس از زمین لرزه 7.3 ریشتری یکشنبه شب (21 آبان) تا ساعت 9 صبح دوشنبه 29 آبان در سطح این استان خبر داد.
9:24 **
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی: آخرین وضعیت زلزله زدگان غرب کشور در جلسه امروز این فراکسیون بررسی شد.
9:10 **
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از آغاز بارندگی در مناطق غربی و زلزله زده استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود بارش باران دراین مناطق تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری ادامه داشته باشد.
8:56 **
سندیکای بیمه گران ایران اعلام کرد: آسیب دیدگان حادثه زمین لرزه غرب کشور که بیمه نامه های آنها مفقود شده است، مشکلی در دریافت خسارت نخواهند داشت.
 
لینک خبر : http://taminnews.ir/News/101060.html