printlogo




در جلسه‌ی شورای اشتغال شهرستان لامرد؛
تلاش در جهت ایجاد شغل‌های نو و پایدار در روستا‌ها
تلاش در جهت ایجاد شغل‌های نو و پایدار در روستا‌ها
شناسه خبر : 141150 تاریخ : 1397/1/6 23:15
وزیر تعاون: باید در زمینه ایجاد شغل‌های نو و پایدار در روستا‌ها تلاش کنیم.

تامین نیوز / دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه‌ی شورای اشتغال شهرستان لامرد گفت: الزاماتی که در سال ۹۷ پیش روی جامعه و دولت است نیازمند اهتمام و تلاش بیشتر است.

وی افزود: ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه در این شهرستان در حال اجرا است که تا پایان سال ۹۷ آثارش در زندگی مردم ملموس خواهد شد.
ربیعی با اشاره به اینکه در پایان امسال رشد اشتغال را در شهرستان خواهیم دید، گفت: با اجرایی شدن پروژه‌ها دیگر بیکاری در این دو شهرستان نخواهیم دید و احتمال کمبود نیرو هم خواهیم داشت.
وی همچنین افزود: مراد از رشد به این معنی است که اثرات آن در زندگی مردم ملموس باشد.
وی بحث انتقال آب برای توسعه شهرستان را اساسی و مهم برشمرد و بیان کرد: انتقال آب کار بزرگی است که در حال شکل گیری است و باید دولت را در این زمینه حمایت کنیم که این کار به سرانجام برسد.
وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی با اشاره به بسته اشتغال و توانمند سازی نیروی کار افزود: سهم هر دو شهرستان در مشاغل روستایی ۲۱ میلیارد تومان است و باید در زمینه ایجاد شغل‌های نو و پایدار در روستا‌ها تلاش کنیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه فقر زدایی هم یکی از برنامه‌های مهم پیش رو است، افزود: فرمانداران شهرستان باید شورای اجتماعی را تشکیل دهند اگرچه شهرستان وضعیت خوبی در این زمینه دارد.
لینک خبر : http://taminnews.ir/News/141150.html