printlogo




سیاست وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی توجه به کارگران است
سیاست وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی توجه به کارگران است
شناسه خبر : 141156 تاریخ : 1397/1/7 12:50
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:سیاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحوزه تامین اجتماعی گسترش و افزایش میزان دسترسی مردم و کارگران به درمان است.

تامین نیوز / علی ربیعی روز سه شنبه درآیین آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی خورموج و مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری شهرستان دشتی بوشهر افزود: سیاست این وزارتخانه توجه به کارگران است در این ارتباط 6 مجموعه فرهنگی ورزشی در استان بوشهر احداث می شود.

وی اضافه کرد:این درحالی است که پیش از این تنها یک مجموعه ورزشی کارگری در این استان وجود داشته است. 
وی اضافه کرد: همچنین در این زمینه شمار درمانگاه های تامین اجتماعی در استان بوشهر از سه به 6 درمانگاه افزایش یافته است. 
ریعی بیان کرد: تلاش می شود درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دشتی در مدت 18 ماه و فاز نخست مجموعه فرهنگی ورزشی چند منظوره کارگران این شهرستان نیز در سال جاری به بهره برداری برسد. 
وی تاکید کرد: در سفریک روزه وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بوشهر عملیات اجرایی 2درمانگاه تامین اجتماعی در دشتی و دیلم، سه مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران در شهرستان های جم، دشتی و تنگستان و مرکز تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار گناوه آغاز شد. 
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: درمانگاه تامین اجتماعی خورموج در زمینی به مساحت 2هزار و 800 مترمربع و با زیربنای یکهزار و 800 مترمربع در 2 طبقه با اعتبار اولیه 72میلیارد ریال برای ساخت و 30 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات در مدت 18 ماه احداث خواهد شد. 
یونس خسروانی افزود: همچنین مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان دشتی نیز در زمینی به مساحت پنج هکتار با اعتبار 15میلیارد ریال احداث می شود. 
وی اضافه کرد: در فاز نخست این مجموعه فرهنگی ورزشی زمین چمن مصنوعی فوتبال و در فازهای بعدی نیز سالن های ورزشی و زمین های روباز برای والیبال، فوتبال ساحلی و ورزش های رزمی در نظر گرفته شده است. 
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر خورموج در فاصله 80 کیلومتری حنوب بوشهر واقع است. 
 
لینک خبر : http://taminnews.ir/News/141156.html