printlogo




هدیه سازمان تامین اجتماعی به چهارقلوهای شهرستان دیر
هدیه سازمان تامین اجتماعی به چهارقلوهای شهرستان  دیر
شناسه خبر : 141158 تاریخ : 1397/1/7 15:30
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سفر به شهرستان دیر در استان بوشهر با یکی از بیمه شدگان این سازمان که صاحب فرزندان چهارقلو شده است دیدار کرد و هدیه ١٠ میلیون تومانی برای تکمیل منزل مسکونی به این خانواده اعطا کرد.

تامین نیوز /  یکی از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در شهرستان دیر استان بوشهر ، دارای فرزندان چهارقلو است که ١٦ اسفندماه سال گذشته تولد یکسالگی شان را جشن گرفتند.

از آنجا که پدر چهارقلوها کارگر شناور صیادی است و کار این شناورها مقطعی و فصلی است، تأمین مخارج زندگی این خانواده با سختی هایی همراه بوده و مادر این چهارقلوها از تأمین اجتماعی استان بوشهر کمک خواسته است.
 
در حال حاضر خانواده چهارقلوها، در طبقه دوم منزل پدربزرگ خانواده سکنی گزیده اند که به دلیل وجود پله های بین دو طبقه، مادر این خانواده برای جابجا کردن و رفت و آمد چهارقلوها دارای مشکلات خاصی است.
 
به دلیل شرایط این خانواده، مسئولان استان بوشهر زمینی را به آنها اهدا کرده اند و با مساعدت دکتر سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امکان ساخت مسکن برای این خانواده فراهم می شود تا زندگی بهتری در انتظار این خانواده باشد.
 
با هدیه دکتر نوربخش علی، حسین، عباس و الهه همراه با پدر و مادرشان در خانه جدید ساکن می شوند.
 

 

لینک خبر : http://taminnews.ir/News/141158.html