printlogo




مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی؛
در وصول مطالباتمان از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم
در وصول مطالباتمان از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم
شناسه خبر : 161195 تاریخ : 1398/4/25 23:50
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برای ارائه خدمات بیشتر در وصول مطالباتمان از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم.

تامین نیوز / به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: نخستین وظیفه سازمان تامین اجتماعی امانت داری از دارایی کسانی است که بخشی از حقوق خود را به عنوان ودیعه نزد سازمان می گذارند تا بخشی از آن برای درمان و بخشی دیگر برای آینده زندگی خود صرف کنند.

وی گفت: ­وظیفه سنگینی بر روی دوش ماست تا با صداقت و پاکدستی از این اموال و دارایی ها صیانت کنیم و ما حق ولخرجی نداریم و با حساسیت تمام، برای حفظ دارایی صاحبان اموال اقدام خواهیم رفت.
سالاری افزود: استقلال اداری مالی سازمان تامین اجتماعی از اولویت های ماست و وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در موارد متعددی بر اهمیت این موضوع تاکید کرده اند و ما باید از ظرفیت های ارکان مختلف سازمان برای خدمات رسانی به شرکای خود استفاده کنیم اما نکته قابل توجه این است که استقلال اداری مالی سازمان به معنای این نیست از حمایت مجلس، دولت و قوه قضائیه بهره مند نشویم بلکه باید ساختار سازمانی با مصوبه فعلی ساده شود و برای پاسخگویی بهتر اصلاحات درونی در آن انجام شود.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص وضع درمان خدمت گیرندگان نیز افزود: با تاکید وزیر کار­ اعتبار دفترچه های درمانی باید به وضع مطلوب باز گردد لذا با کمک وزیر و حمایت دولت و با وصول مطالباتمان به دنبال این هستیم تا منزلت خدمت گیرندگان بیش از گذشته حفظ شود و برای وصول مطالباتمان از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم .
سالاری تصری کرد: تسهیل در پرداخت وام بازنشستگان در دستور کار قرار دارد و جلسات متعددی هم در خصوص­ کاهش اختلافاتی که به هیئت های تشخیص می رود داشته ایم و در نشست هایی که در قالب اتاق فکر برگزار می شود از وزیر کار هم خواسته ایم در بعضی از این جلسات حضور داشته باشد.
وی افزود: درباره همسان سازی حقوقها که برنامه ششم ما را مکلف به ان کرده است نیازمند کار مشترک میان سازمان تامین اجتماعی و دولت هستیم.

لینک خبر : http://taminnews.ir/News/161195.html