printlogo




مدیر کل نامنویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی؛
مشکل کمبود دفترچه درمانی رفع شد/ افزایش ۱۹ درصدی تولید دفترچه نسبت به مصرف
مشکل کمبود دفترچه درمانی رفع شد/ افزایش ۱۹ درصدی تولید دفترچه نسبت به مصرف
شناسه خبر : 161228 تاریخ : 1398/8/18 16:56
مدیر کل نامنویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در مقطعی این سازمان با مشکل چاپ دفترچه درمانی مواجه بود، گفت: هم اکنون نه تنها مشکلی برای تامین دفترچه وجود ندارد بلکه شاهد افزایش ۱۹ درصدی در تولید نسبت به مصرف دفترچه‌ها هستیم.

تامین نیوز / بهروز کریمی در ارتباط زنده با برنامه پیگیری شبکه خبر افزود: با افزایش تولید مشکل محدودیت دفترچه درمانی رفع شده است و بیمه شدگان از این بابت نگرانی نخواهند داشت.

وی افزود: بیمه شدگان در صورت مشاهده کمبود دفترچه در کارگزاری‌ها و شعب سازمان تامین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰مرکز ارتباطات مردمی این سازمان تماس بگیرند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
کریمی با اشاره به اینکه تحویل دفترچه‌های درمانی این سازمان به بیمه شدگان رایگان است گفت: مراجعه کنندگان از دو طریق حضوری و غیرحضوری می‌توانند دفترچه درمانی خود را دریافت کنند.
مدیرکل نام نویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی گفت: از سال ۹۵ طرح حذف دفترچه در حال اجراست و هم اکنون در بیش از ۸۴ بیمارستان و مرکز بستری و ۳۰۰ مرکز سرپایی از کارت ملی برای ویزیت بیماران استفاده می‌شود و در صورت آماده شدن زیرساخت‌های لازم این طرح در مراکز طرف قرارداد نیز اجرا می شود.
منبع: شبکه خبر 
لینک خبر : http://taminnews.ir/News/161228.html