printlogo




ایجاد رفابت عادلانه با برگزاری آزمون های استخدامی
ایجاد رفابت عادلانه با برگزاری آزمون های استخدامی
شناسه خبر : 161324 تاریخ : 1400/3/11 18:00
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برگزاری آزمون‌های استخدامی و آزمون کتبی مدیران آینده توسط سازمان سنجش اقدامی برای ایجاد شفافیت حداکثری و رقابت عادلانه است.

تامین نیوز /  مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سلسله نشست‌های رویای تأمین اجتماعی فراگیر با موضوع شایسته گزینی و شایسته سالاری افزود: انتخاب بهترین‌ها برای همکاری با سازمان تأمین اجتماعی و انتصاب در سمت های مدیریتی این سازمان را به عنوان یک اصل و اولویت مدیریتی طی دو سال گذشته پیگیری کرده و سازوکار اجرایی دقیق و شفافی نیز برای تحقق این امر به اجرا گذاشته شد. 

وی برگزاری آزمون‌های استخدامی و آزمون کتبی مدیران آینده توسط سازمان سنجش را اقدامی برای ایجاد شفافیت حداکثری و رقابت عادلانه عنوان کرد و گفت: انتصاب مدیران از سنوات قبل از طریق تشخیص مدیران مافوق و معرفی ۳ گزینه برای هر پست انجام می‌شد، که با نوعی عدم شفافیت و اعمال سلیقه همراه بود. برای افزایش عدالت در انتصابات و انتخاب بهترین و توانمندترین همکاران برای تصدی مسئولتی‌های مدیریتی، طرح مدیران آینده اجرا شد. 
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: برنامه‌های دو سال گذشته در این سازمان نیز براساس بررسی دقیق و مشورت با صاحب‌نظران و شرکای اجتماعی بوده و در این جلسات گزارشی از کارهای انجام شده ارائه داده تا میزان پیشرفت و موفقیت سازمان تأمین اجتماعی در اجرای برنامه‌ها با شفافیت معرفی و بررسی شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی طرح مدیران آینده را نیز از اقدامات ارزنده و موفق این سازمان ارزیابی کرد و گفت: مدیرانی که بر اساس این فرآیند انتخاب شده‌اند، از بهترین و کارآمدترین مدیران سازمان تأمین اجتماعی بوده و عملکرد بسیار موفقی داشته‌اند.

لینک خبر : http://taminnews.ir/News/161324.html