printlogo




سعید جلیلی: جهش کشور بدون جهش شهرها و روستاها ممکن نیست
سعید جلیلی: جهش کشور بدون جهش شهرها و روستاها ممکن نیست
شناسه خبر : 161337 تاریخ : 1400/3/21 19:11
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز برای اداره کشور نیاز به جهش برای ایران بزرگ داریم و این امر بدون جهش شهرها و روستاها ممکن نمی شود.

تامین نیوز / سعید جلیلی عصر جمعه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم استان یزد افزود: یک نگاه حداقلی برای دولت، اداره کشور و حل چندین مشکل را متصور است ولی ما معتقدیم دولت باید با برنامه و اراده قوی در جهت جهش کشور گام بردارد.

وی ادامه داد: یزد می تواند با قابلیت ها، توانمندی ها و فرهنگ اصیل خود الگوی جهش قرار گیرد؛ همان گونه که در عرصه های مختلف گردشگری، علم و فناوری، کشاورزی و صنعت حرف برای گفتن دارد.
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برای جهش، همه دستگاه های شهرستان ها و استان ها باید تلاش کنند، تصریح کرد: لازمه اشتغال، تولید و صادرات است و باید بازارهای جهانی برای محصولات تولیدی استان یزد ایجاد شود.
 
وی اضافه کرد: نباید صادرات محصولات یزد به چند کشور محدود شود و کالاها در انبارهای یزد بماند بلکه باید وزارت خارجه مأموریت ایجاد بازارهای صادراتی برای کشورهای مختلف را بیاید تا در سایه صادرات و تولید بیشتر، اشتغال رونق گیرد.
 
جلیلی زمینه های پیشرفت استان یزد را شرکت های دانش بنیان، نیروگاه های خورشیدی، کاشی و سرامیک و گردشگری عنوان کرد و گفت: مردم عزیز یزد می توانند الگویی برای معنویت اقتصاد و صنعت کشور باشند و زمینه جهش بزرگ ایران را فراهم کنند.
 
وی با اشاره به اینکه یزد با شرایط سخت محیطی در عرصه های مختلفی در کشور پیشتاز است، اظهار داشت: مردم یزد نشان داده اند که در شرایط سخت می توانند به پیشرفت امید داشته باشند و این هنری است که در دوره های مختلف، فرزندان این مرز و بوم نقش آفرینی کردند.
 
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در چنین شرایط سختی که مردم تلاش می کنند دولت باید در عرصه های مختلف برنامه داشته باشد تا از این فرصت ها بهترین استفاده بشود.
 
وی به تشکیل دولت سایه از ۸ سال گذشته پرداخت و گفت: با نگاه حمایت از دولت فعلی، ریز به ریز مسائل کشور را دنبال کردیم و برنامه ها و نقائص را به دولت منتقل کردیم.
 
جلیلی تأکید کرد: دولت آینده نباید فرصت ها را از دست بدهد و باید مردم را در کنار خود ببیند و سند پیشرفت هر شهر و روستا را از مردم همان جا بخواهد.
 
وی ادامه داد: امروز مردم استان یزد توانمندی های ارزشمندی دارند که باید به دور از نمایش از آنها بهره برد چراکه کشور را نمی توان نمایشی اداره کرد.
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یاد بزرگان استان یزد از جمله شهید آیت الله صدوقی، آیت الله اعرافی، آیت الله خاتمی، شهید پاکنژاد و شهید منتظر قائم و رشادت های تیپ ۱۸ الغدیر را گرامی داشت.
 
ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری ۲۸ خردادماه جاری همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در استان یزد نیز برگزار می‌شود .
 
منبع: ایرنا
 
 
 
 
لینک خبر : http://taminnews.ir/News/161337.html