تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 161258 / تاریخ انتشار : 1398/10/1 18:19
|
عضو ناظر مجلس در شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی خبر داد؛

پرداخت بدهی های سال 97 سازمان تأمین اجتماعی به مراکز درمانی تا بهمن 98

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی با بیان اینکه تاکنون بیش از نصف بدهی‌های سال جاری سازمان پرداخت شده، تصریح کرد: براساس گزارش‌های دریافتی، تا ماه آینده بدهی‌های سال 97 تامین اجتماعی به مراکز درمانی نیز بطور کامل تسویه خواهد شد.

تامین نیوز / سیامک مره صدق با بیان اینکه در پنج ماه اخیر به اندازه هشت ماه مطالبات مراکز طرف قرارداد از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده، افزود: پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی به مراکز طرف قرارداد طی این مدت کوتاه، اقدامی مثبت و ارزشمند است. 

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی پیش از این 16 هزار میلیارد تومان به مراکز دانشگاهی و غیردانشگاهی بدهکار بوده که با تلاش های وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان ضمن جلوگیری از افزایش این بدهی در ماه های اخیر، مجموع بدهی به کمتر از هفت هزار میلیارد تومان رسیده است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس اعلام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعهدات سازمان تامین اجتماعی در مورد پرداخت ماهانه مطالبات معوق در حال حاضر انجام می‌شود و بر اساس تفاهمنامه ای که میان وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی منعقد شده تا پرداخت ۶۰ درصد اسناد ارسالی از وزارت بهداشت در آخر هر ماه در حال انجام است و اتفاق مثبتی ارزیابی می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از نصف بدهی های سال جاری توسط سازمان پرداخت شده، تصریح کرد: بر اساس گزارش های دریافتی، تا ماه آینده بدهی های سال 97 تامین اجتماعی به مراکز درمانی به طور کامل تسویه خواهد شد.
نماینده کلیمیان و آشوریان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پرداخت سریع و به روز مطالبات مراکز طرف قرارداد باعث می شود بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات بهینه و درخور شانی دریافت کنند و رضایتمندی بیمه شدگان ارتقا یابد.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در گذشته در پرداخت مطالبات به مراکز طرف قرارداد تاخیر زیادی داشت که منجر به عدم ارائه خدمات مناسب از سوی مراکز طرف قرارداد به بیمه شدگان این سازمان و مشکلات مالی برای بیمارستانها و مراکز درمانی طرف قرارداد می شد که در نهایت به ضرر بیمه شدگان هم بود.
عضو ناظر مجلس در شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی ضمن اظهار امیدواری بر تداوم روند کنونی سازمان گفت: اقدام سازمان تامین اجتماعی در پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد طی این مدت، بسیار قابل قبول تر و شایسته بوده و امیدواریم در سایه تدبیر مدیرعامل سازمان و استمرار روند مثبت کنونی، شاهد روند رو به جلو سازمان و ارتقای اعتبار دفترچه های درمان تامین اجتماعی باشیم.
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 10

بازدید دیروز : 23

بازدید ماهانه : 613

افراد آنلاین : 1

آمار کل سایت : 1299389