ورزشی / شناسه خبر: 161360 / تاریخ انتشار : 1400/4/3 01:40
|

فرانسه و پرتغال راهی مرحله حذفی شدند؛ رونالدو به رکورد دایی رسید

دیدار حساس تیم‌های فرانسه و پرتغال با تساوی به اتمام رسید تا هر دو تیم راهی مرحله حذفی یورو ۲۰۲۰ شوند.«کریستیانو رونالدو» ستاره تیم ملی پرتغال با درخشش در این دیدار تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۰۹ رساند و به رکورد «علی دایی» رسید.

تامین نیوز / این دیدار حساس چهارشنبه شب از گروه F جام ملت‌های اروپا در شهر بوداپست مجارستان و با قضاوت «آنتونیو لاهوز» اسپانیایی برگزارو در نهایت به تساوی دو بر دو همراه شد.

پیش از آغاز این دیدار فرانسه با چهار امتیاز صدرنشین بود و پرتغال سه امتیاز داشت. پرتغال مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برای تصاحب مجوز صعود باید حداقل یک امتیاز کسب می‌کرد.
این ۲ تیم در دوره گذشته مسابقات،  برگزار کننده دیدار فینال بودند که پرتغال با کسب برتری یک بر صفر به مقام  قهرمانی دست یافت.
بازی با سرعت بالا و روشی تهاجمی از سوی هر دو تیم آغاز شد و در دقیقه ۱۵ پاس عالی پوگبا به امباپه رسید اما ضربه او را پاتریسیو مهار کرد.
 
فرانسه و پرتغال راهی مرحله حذفی شدند؛  رونالدو به رکورد دایی رسید
در دقیقه ۳۰ «دانیلو» با خطای «هوگو لوریس» دروازه‌بان فرانسه سرنگون شد تا داور برای پرتغال اعلام پنالتی کند.
«کریستیانو رونالدو» پشت توپ ایستاد و از این فرصت طلایی استفاده کرد تا پرتغال به گل نخست بازی برسد.
در ادامه فرانسوی‌ها که از مدعیان اصلی قهرمانی هستند برای رهایی از شکست تلاش زیادی انجام دادند و در آخرین ثانیه‌های  نیمه نخست، «کریم  بنزما» با خطای «نلسون سمدو» متوقف شد تا داور اسپانیایی برای فرانسه اعلام پنالتی کند.
 
فرانسه و پرتغال راهی مرحله حذفی شدند؛  رونالدو به رکورد دایی رسید
 
بنزما زننده این پنالتی بود و توانست گل تساوی خروس‌ها را به نام خود بنویسد.
در دقیقه ۴۸ پاس مناسب پوگبا با بنزما رسید و این مهاجم باتجربه با ضربه‌ای مناسب گل دوم خود و تیمش را به ارمغان آورد.
در دقیقه ۵۹ توپ در محوطه جریمه فرانسه به دست «جولس کانده» برخورد کرد تا دوباره پرتغال صاحب پنالتی شود.
 
رونالدو این ضربه پنالتی را هم تبدیل به گل  کرد تا بازی دو بر دو مساوی شود. با این اوصاف، رونالدو  تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۰۹ رساند تا با رکورد «علی دایی» به‌عنوان بهترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی، برابری کند.
در ادامه تیم‌ها تمایل چندانی به طراحی حملات نداشت و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
با این تساوی، فرانسه پنج امتیازی شد و به‌عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله بعدی شد. پرتغال هم با چهار امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و به‌عنوان  یکی از تیم‌های سوم برتر به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت.
در دیگر دیدار همزمان این گروه، آلمان و مجارستان به تساوی دو بر دو رسیدند. آلمان با چهار امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه صعود کرد و مجارستان با ۲ امتیاز، حذف شد.
 
ترکیب فرانسه
 
هوگو لوریس، کیم‌بمپه، رافائل واران، جولس کاند، هرناندز، انگولو کانته، پل پوگبا، تولیسو، آنتوان گریژمان، کیلین امباپه و کریم بنزما
 
ترکیب پرتغال
 
روی پاتریسیو، په‌په، روبن دیاز، نلسون سمدو، رافائل گوئررو، دانیلو، ژائو موتینیو، رناتو سانچس، برناردو سیلوا، دیگو جوتا و رونالدو
 
منبع: ایرنا
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 8

بازدید دیروز : 23

بازدید ماهانه : 611

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299387