printlogo




عقد قرارداد با پزشکان متقاضی همکاری با سازمان تامین اجتماعی
عقد قرارداد با پزشکان متقاضی همکاری با سازمان تامین اجتماعی
شناسه خبر : 161272 تاریخ : 1399/6/25 17:10
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از عقد قرارداد با پزشکان، دندانپزشکان و ماماهای متقاضی همکاری با این سازمان خبر داد.

تامین نیوز / امیر عباس منوچهری معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: براساس سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی مبنی بر توسعه نسخه الکترونیک در سطح کشور و با توجه به فراهم ساختن امکان ارائه درخواست همکاری با سازمان تامین اجتماعی به هنگام ثبت‌نام در سامانه نسخه الکترونیک (ep.tamin.ir) ثبت‌نام متقاضی و ارسال درخواست همکاری با این سازمان، امکان‌پذیر شده است.

وی افزود: حداکثر ظرف مدت پنج روز کاری، نسبت به انجام بازرسی از مرکز متقاضی و تکمیل مستندات لازم از جمله اخذ شماره شبای بانک رفاه و تکمیل فرم بازدید اولیه از مطب (پروانه مطب، کارت ملی، کارت نظام پزشکی، ساعات فعالیت مطب و...) اقدامات لازم انجام می‌شود.

از زمان ثبت‌نام، متقاضی، طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود و اولین پرداخت برخط حق‌الزحمه ویزیت و خدمات، پس از بازدید اولیه (که بیش از پنج روز کاری نخواهد بود)  با رعایت ضوابط و مقررات انجام می‌پذیرد.

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز پیش از این گفته بود: پزشکان، دندانپزشکان و ماماها می‌توانند اعلام موافقت با شرایط قانونی سازمان تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان خدمت‌رسانی کنند.

به گفته وی  پرداخت سهم سازمان تامین اجتماعی به پزشکان در سریعترین زمان ممکن و ساعت ۲۴ هر روز انجام می‌شود. پزشکان دارای امضای الکترونیک سازمان نظام پزشکی ۹۵ درصد از سهم این سازمان و سایر پزشکان ۸۰ درصد از سهم تامین اجتماعی را ساعت ۲۴ همان روز و مابقی را طی یک ماه دریافت می‌کنند.

منبع: روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی

لینک خبر : http://taminnews.ir/News/161272.html