سیاسی / شناسه خبر: 161347 / تاریخ انتشار : 1400/3/29 15:30
|

بعد از تجمیع نهایی آرا, گزارش نهایی از سوی وزیر کشور به اطلاع عموم مردم ایران می رسد

جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شمارش آرا هنوز در برخی از شعبات کشور ادامه دارد و بعد از تجمیع نهایی آرا،گزارش نهایی از سوی وزیر کشور به اطلاع عموم مردم ایران می رسد.

تامین نیوز / جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور با تشکر از ملت شریف و رشید ایران که حماسه ۲۸ خرداد را آفریدند؛ گفت: از عوامل اجرایی, نظارتی, انتظامی و امنیتی که حافظ این حماسه بزرگ بودند نیز تشکر دارم.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه بر اساس تنظیم بیش از ۹۰ درصد از صورتجلسه های شعب سراسر کشور و بر اساس تعرفه‌های مصرفی ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار رای از هموطنان عزیزمان که در این حماسه بزرگ مشارکت کردند؛ تصریح کرد: از این مجموعه آقای سید ابراهیم رئیسی  ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای، آقای محسن رضایی میر قائد ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار رای، آقای عبدالناصر همتی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار  و آقای امیر حسین قاضی زاده  هاشمی حدود یک میلیون از کل آرای شمارش شده را به خود اختصاص داده اند.
معاون سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: شمارش آرا هنوز در برخی از شعبات کشور ادامه دارد و بعد از تجمیع نهایی آرا،گزارش نهایی از سوی وزیر محترم کشور به اطلاع عموم مردم ایران می رسد.
عرف در پایان خاطر نشان کرد: بعد از پایان نتایج ریاست‌جمهوری، نتایج میان دوره ای خبرگان و مجلس شورای اسلامی و در نهایت شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام می شود.
 
منبع: پایکاه اطلاع رسانی وزارت کشور
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 1

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 682

افراد آنلاین : 1

آمار کل سایت : 1300105