اقتصادی / شناسه خبر: 40557 / تاریخ انتشار : 1395/9/22 09:51
|
در مراسم ملی شکرگزاری برداشت محصول و با حضور رییس جمهوری انجام شد؛

اعطای لوح تقدیر و تندیس به ۸ نفر از برگزیدگان و حمایت کنندگان بخش کشاورزی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری روز دوشنبه و در جشن شکرگزاری برداشت محصول با اعطای لوح و تندیس از هشت حمایت کننده و برگزیده بخش کشاورزی تجلیل و قدردانی کرد.

پایگاه خبری تأمین نیوز/ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این مراسم از دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه بدلیل حمایت همه جانبه از بخش کشاورزی، دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی بدلیل حمایت همه جانبه از کشاورزی و پشتیبانی گسترده در تامین اعتبارات، دکتر سیف رییس کل بانک مرکزی بدلیل حمایت همه جانبه و بکارگیری توان بانک مرکزی در پشتیبانی ارائه تسهیلات تقدیر ویژه به عمل آمد.

همچنین از حسین نصیری کشاورز گندم کار نمونه برای رعایت و بکارگیری اصول صحیح در کاشت، داشت و برداشت، حبیب کرنوکار برای تولید ۱۶۸ تن چغندرقند در هکتار و رعایت اصول فنی گیاه و بهره وری آب، مهندس اسفندیاری پور مجری طرح گندم، سید عارف سیادت تولیدکننده ادوات کشاورزی و دکتر گودرز نجفیان رییس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر بدلیل پژوهش کاربردی و تولید نهال های سازگار با اقلیم کشور با اعطای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 26

بازدید دیروز : 30

بازدید ماهانه : 359

افراد آنلاین : 2

آمار کل سایت : 1299782