اقتصادی / شناسه خبر: 60572 / تاریخ انتشار : 1394/9/17 17:23
|
مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت اقتصاد:

قطع وابستگی دستگاه ها به نرم افزارهای تولیدی شرکت های خارجی لازم است

حجت اله صالحی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: حراست ها، برای افزایش حفاظت از فنآوری اطلاعات، با بهره گیری از ظرفیت نخبگان نرم افزار کشور، مدیران را به قطع وابستگی دستگاه ها به نرم افزارهای تولیدی شرکت های خارجی متقاعد می نمایند.

پایگاه خبری تأمین نیوز/ به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران حراست‏ های تابعه و وابسته وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مقاماتی از سازمان حراست کل کشور و معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات به میزبانی بانک سپه برگزار شد.

 
این نشست ها به منظور ارتقای کارآمدی و تقویت هم افزایی حراست‏ ها تشکیل می‏ شود .
 
سخنران افتتاحیه نشست چقازردی مدیر عامل بانک سپه بود که در بیانات خود ضمن تشریح مولف‏ه های جنگ اقتصادی دشمنان و تاثیر آن بر بانک‏ها و ضرورت آمادگی بیشتر بانک‏ها از طریق اجرای منویات اقتصاد مقاومتی تاکید نمودند.
 
وی ضمن بیان ماجرای استقلال طلبی بانک‏های سپه و ملی از بانک شاهی، ظرفیت بانک‏ها را برای درک ارزش‏های مقاومت و اقتصاد مقاومتی بسیار خوب ارزیابی کردند.
 
در ادامه صالحی مشاور وزیر و رئیس مرکزحراست ضمن ارایه گزارشی از اقدامات مرکز حراست برای پیشگیری از بروز مفسده و آسیب، روند مشارکت شورا را برای مقابله با مفاسد و تکالیف آسیب شناسی و آسیب زدایی بسیار خوب ارزیابی نمود.
 
رئیس شورا ضمن بر شمردن سیاست‏های دشمنان برای مقابله با اقتصاد کشور به استناد گزارش ارگان جامعه اطلاعاتی آمریکا سیاست موسوم به "قدرت اجبار" که در برگیرنده تخریب هوشمندانه‏ ی فرصت‏ های اقتصادی کشور می‏باشد را تشریح کرد.
 
در ادامه مدیر کل مبارزه با جرایم پولی و مالی ضمن بر شمردن توانایی تخصصی حراست‏ های ذیل وزارت اقتصاد، ایفای نقش این حراست‏ ها را برای پیشگیری از بروز مفاسد بسیار ارزشمند توصیف نمودند.
 
همچنین وی خواستار دقت بیشتر حراست در موضوع پرداخت‏ های غیر موجه شده و بیان داشت: انتظار وزارت اطلاعات از حراست‏ ها ایفای نقش پیشگیرانه در این خصوص می‏باشد.
 
همچنین در نشست نهم شورای هماهنگی، گزارش رؤسای کمیته‏ های بانکی، بیمه ه‏ای، حفاظت فن آوری اطلاعات و کمیته سوم که حاوی گزارش اقدامات کمیته ها و کارگروه های ذیل آن بود، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 7

بازدید دیروز : 39

بازدید ماهانه : 843

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1300266