تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 70798 / تاریخ انتشار : 1395/11/9 17:13
|
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز؛

بنگاه های اقتصادی در حوزه کار و تأمین اجتماعی با چالش مواجه هستند

مهندس صمد حسن زاده، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بنگاه های اقتصادی با چالش هایی در حوزه کار و تأمین اجتماعی مواجه هستند.

تامین نیوز / مهندس صمد حسن زاده، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، در کارگاه هم اندیشی سازمان تأمین اجتماعی با تشکل های کارفرمایی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بنگاه های اقتصادی با چالش هایی در حوزه کار و تأمین اجتماعی مواجه هستند و انتظار داریم که سازمان تأمین اجتماعی ترتیبی اتخاذ نمایند تا واحدهای تولیدی در چارچوب قانون، در جهت تأمین معیشت و زندگی نیروی کار خود قدم بردارند.

مهندس حسن زاده با اشاره به اینکه برخورد سلیقه ای با قوانین و مقررات برای همگان دردآور است، اجرای صحیح قوانین در جهت رفع ابهامات و نیازهای اجتماعی مستلزم برقراری تعاملات بین شرکای اجتماعی است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با بیان اینکه در اجرای برخی قوانین و مقررات متأسفانه به اعتماد ملی خدشه وار می شود، خاطر نشان کرد اجرای شفاف قوانین به صورت کارشناسی شده و علمی، موجب بهره مندی هر چه بیشتر مردم از خدمات پیش بینی شده خواهد بود. وی بازنگری در قانون و ضوابط اجرایی مشاغل سخت و زیان آور از جمله نحوه وصول حق بیمه و احراز صفت سخت و زیان آور و ... را مورد درخواست جامعه کارفرمایی دانسته و اذعان داشت عدم اجرای صحیح این قانون موجب تحمیل هزینه های گزافی به کارفرمایان و واحدهای تولیدی می شود. 
مهندس حسن زاده خاطر نشان کرد، کارفرمایان به عنوان یک شریک اجتماعی در کنار سازمان هستند و با حفظ تمامی حرمتها و ارزشهای اجتماعی تکلیف ملی خود را انجام می دهند. 
در پایان این جلسه کارفرمایان و رابطین بیمه ای حاضر در جلسه، سوالات و ابهامات خود در حوزه تأمین اجتماعی را با اعضای پنل مطرح نمودند.
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 18

بازدید دیروز : 24

بازدید ماهانه : 222

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299645