تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 70823 / تاریخ انتشار : 1395/11/27 14:51
|
رییس اتاق بازرگانی بوشهردر همایش هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی؛

سازمان تأمین اجتماعی با کمک به جامعه کارفرمایی نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری دارد

در شرایط سخت رکود که بنگاههای اقتصادی با مشکلات فراوانی دست به گریبان هستند انتظار داریم سازمان تأمین اجتماعی با درک صحیح از وضعیت اقتصادی کشور همکاری لازم را با تولید کنندگان و صاحبان بنگاههای اقتصادی داشته باشد.

تامین نیوزمحمد عبادی رییس اتاق بازرگانی بوشهر با بیان این مطلب اظهار داشت : در شرایط سخت اقتصادی صاحبان بنگاههای تولیدی نقدینگی لازم را برای پرداخت مطالبات سازمانهای مختلف از جمله تأمین اجتماعی را ندارند و در این شرایط امیدواریم شعب تأمین اجتماعی لیست حق بیمه کارفرمایانی که توان پرداخت حق بیمه را ندارند بپذیرد .

وی افزود : بر اساس آمار و ارقام موجود 80 درصد بار اقتصاد کشور بر دوش بخش خصوصی است وتنها در سایه کمک و همراهی دوجانبه است که می توانیم بر مشکلات فائق شویم .

رییس اتاق بازرگانی بوشهر اظهار داشت : معتقدیم که برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری سازمان تأمین اجتماعی با کمک جامعه کارفرمایی می تواند اقدامات خوبی را در این زمینه به نتیجه برساند .

عبادی با اشاره به مشکلات کارفرمایان در پرداخت هزینه بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور گفت : یکی از مشکلات کارفرمایان مطالبه 4 درصد حق بیمه اضافه بابت بازنشستگی کارگران در مشاغل سخت و زیان اور در یک دوره 20 سال است که بسیاری از کارفرمایان توان پرداخت این میزان پول را ندارند.و چه خوب بود این پول از همان ابتدا به طور مستمر در لیست حق بیمه از کارفرما دریافت می شد .

وی برداشت های متفاوت از بخشنامه های صادره تأمین اجتماعی در شعب مختلف تأمین اجتماعی را مشکل آفرین دانست و اظهار داشت : قوانین اختیارات گسترده ای به سازمان تأمین اجتماعی داده است ولی انتظار این است که کارکنان و مدیران تأمین اجتماعی حداکثر دقت را دراجرای این اختیارات از خود نشان دهند تا خدای ناکرده حقی از بیمه شده یا کارفرمایی ضایع نگردد. 

captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 21

بازدید دیروز : 34

بازدید ماهانه : 577

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1300000