ورزشی / شناسه خبر: 70855 / تاریخ انتشار : 1396/1/24 01:21
|
CR7 صد گله شد

تاریخ سازی رونالدو در رقابت های اروپایی (عکس)

کریستیانو رونالدو با زدن دو گل به بایرن مونیخ توانست زودتر از مسی به رکورد 100 گل زده در رقابت های اروپایی در سطح باشگاهی دست یابد.

تامین نیوز / به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که در این فصل از لیگ قهرمانان افتی چشمگیر داشت و تا قبل از دیدار برابر بایرن تنها موفق به زدن دو گل شده بود، امشب جبران مافات کرد و توانست به اندازه کل بازی های قبلی در لیگ قهرمانان گلزنی کند. به این ترتیب فوق ستاره پرتغالی که زودتر از اینها می توانست به رکورد 100 گل زده در بازی های باشگاهی اروپا برسد، در نهایت به این مهم دست پیدا کرد و لیونل مسی را که 97 گله است پشت سر گذاشت.

 
او دقیقه 47 بازی روی پاس کارواخال با یک بغل پای دیدنی دروازه نویر را گشود و در ادامه سانتر آسنسیو را با کف پا به گل دوم خود و رئال بدل کرد تا در حساس ترین بازی رئال در لیگ قهرمانان ستاره اول تیمش باشد.
 
این دیبل شماره 21 رونالدو نیز بود که به این ترتیب با رکورد اینزاگی برابری کرد. رونالدو در 5 مصافش با بایرن توانسته 6 گل برابر این تیم به ثمر برساند که آمار فوق العاده ای است. او سال 2012 در برنابئو برای اولین بار مقابل بایرن دبل کرد و سه سال پیش نیز در آلیانس آرنا موفق به زدن دو گل به قهرمان آلمان شده بود. به این ترتیب روند هر بازی یک گل او در زمین تیم های آلمانی نیز تداوم یافت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 1

بازدید دیروز : 24

بازدید ماهانه : 229

افراد آنلاین : 1

آمار کل سایت : 1299652