سیاسی / شناسه خبر: 70948 / تاریخ انتشار : 1396/2/30 16:29
|

موگرینی پیروزی روحانی را تبریک گفت / اروپا آماده همکاری با ایران است

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توییتی پیروزی حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و اعلام کرد: اتحادیه اروپا آماده همکاری با ایران است.

تامین نیوز / فدریکا موگرینی لحظاتی پیش در صفحه توییتر خود نوشت: ایرانیان در حیات سیاسی کشور خود مشارکت پرشوری داشتند. من به رئیس جمهور حسن روحانی بابت پشتوانه نیرومند مردمی که به دست آورده، تبریک می گویم.

وی در ادامه نوشت: اتحادیه اروپا آماده است برای روابط دوجانبه، اجرای کامل برجام، آرامش در منطقه و برآورده ساختن توقعات تمامی ایرانیان همکاری کند. 
به گزارش ایرنا، موگرینی به تازگی و قبل از برگزاری انتخابات روز جمعه در ایران، با تاکید بر اینکه درباره تحولات انتخابات ایران و نتایج احتمالی اظهار نظر نمی کند، گفته بود: انتخابات ایران را با دقت و ملاحظه بسیار دنبال می کنیم.در برخی موارد اشتراک نظر و همکاری خوبی داشتیم که از جمله آنها می توان به اجرای توافق هسته ای اشاره کرد.
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا همچنین گفته بود: ما همکاری خیلی خوبی در این زمینه با مقام های ایرانی داشتیم و خرسندم که آژانس بین المللی انرژی اتمی برای پنجمین بار پایبندی ایران به تعهدات خود را مورد تایید قرار داده و جامعه بین المللی هم با رفع تحریمها به این موضوع واکنش نشان داده است.
موگرینی تصریح کرده بود: طرف اروپایی تعهدی عمیق برای بردن سرمایه ها به سمت ایران و شروع همکاری در زمینه های مختلف نشان داده است.
 
منبع: ایرنا
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 3

بازدید دیروز : 24

بازدید ماهانه : 231

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299654