اقتصادی / شناسه خبر: 161253 / تاریخ انتشار : 1398/9/25 21:42
|

تمام مقاطع تحصیلی تهران در نوبت صبح تعطیل شد

در ادامه آلودگی هوای پایتخت تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به غیر از شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه برای نوبت صبح فردا (روز سه شنبه)‌ تعطیل شد.

تامین نیوز / محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران سه شنبه شب با اعلام این خبر افزود:‌ با توجه به سنجشی که از ایستگاه‌های آلاینده سنج در سطح شهر تهران و شهرستان های استان داشتیم شاهد افزایش انباشت آلاینده‌ها در شهر تهران و شهرستان‌ها بودیم از این رو کمیته اضطرار به واسطه اهمیت سلامت شهروندان و مردم به ویژه دانش آموزان که گروه‌های حساسی در مقابل آلاینده ها هستند تصمیم بر این گرفت که فعالیت شیفت صبح همه مقاطع تحصیلی تهران و شهرستان ها به استثنای فیروزکوه و دماوند (رودهن تعطیل است)، همانند امروز تعطیل شود.

 
وی با اعلام اینکه دانشگاه‌ها فردا دایر هستند، گفت: با توجه به افزایش آلاینده‌ها در پایتخت، فردا طرح زوج و فرد از درِ منازل اجرا می‌شود.
تقی زاده تاکید کرد:‌ فعالیت تمام معادن شن و ماسه نیز متوقف شده و تردد کامیون‌ها نیز در سطح شهر همچنان ممنوع است./ م.حسینی
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 11

بازدید دیروز : 24

بازدید ماهانه : 215

افراد آنلاین : 2

آمار کل سایت : 1299638