مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

صیانت مالی از بیمه‌شدگان راهبرد اصلی حوزه درمان تأمین‌اجتماعی است

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: توسعه کمی و کیفی خدمات و صیانت مالی از بیمه‌شدگان در بخش سلامت راهبرد اصلی سازمان تأمین‌ اجتماعی در حوزه درمان است.

بسته پیشنهادی مرکز پژوهش‌های مجلس برای اصلاح ساختار بودجه

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس مهم‌ترین مأموریت اصلاح ساختار بودجه در کشور را تغییر مسیر نظام بودجه‌ریزی از وضعیت کنونی عنوان کرد تا ضمن ارتقای کیفیت ارائه خدمات عمومی دولت، امکان سیاستگذاری مالی فعال از طریق منابع درآمدی پایدار برای دولت مهیا شود.

کاهش تورم در ماه‌های آینده؛ واقعیتی که آمارها آن را تایید می‌کنند

دولت سیزدهم در تلاش برای خاموش کردن موتورهای تورم زا است و کاهش تورم نقطه به نقطه از مرداد ماه و حفظ این روند تا آبان‌ماه حکایت از چشم انداز مثبت درباره کاهشی شدن تورم دارد. بنابراین کاهش در ماه‌های آینده فقط یک وعده نیست بلکه واقعیتی است که آمارهای ماهانه و فصلی بر آن صحه می‌گذارد.

فرهنگی که بر دل و روح مردم ننشیند ناکام می ماند/ سهم 2.8 درصد اقتصاد فرهنگ از تولید ناخالص داخلی کشور

رییس مرکز پژوهش های مجلس مردمی سازی و جامعه پذیری را شرط لازم اثربخشی فرهنگی دانست و گفت: فرهنگی که بر دل و روح مردم ننشیند ناکام می ماند.

بودجه ارزی را از ریالی تفکیک کنیم

با توجه به برداشت های گاه و بیگاه دولت ها از صندوق توسعه ملی که حالا تبدیل به یک رویه هم شده است، برای جلوگیری از این رفتار، باید بودجه ارزی از ریالی تفکیک شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد:

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

ارائه ۹ خدمت الکترونیکی ثبت احوال ازطریق سامانه «سهیم» / قابل دسترس ازطریق تلفن همراه

در درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور(سهیم) در جهت تعامل دو سویه با مردم ۹ خدمت به صورت غیرحضوری مبتنی بر تلفن همراه ارایه می‌شود.

هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق 38 درصدی بازنشستگان را پذیرفتند

رادیو تهران: هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق 38 درصدی بازنشستگان را پذیرفتند.

افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور 1401

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی شهریور اعمال می شود