اقتصادی / شناسه خبر: 70746 / تاریخ انتشار : 1395/10/18 17:30
|

مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی و مهدهای کودک تهران فردا تعطیل است

براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت تمامی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و دبستان‌ها در تمام شهرهای استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا یکشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند.

تامین نیوز / به نقل از استانداری تهران،حسن کریمی معاون امور عمرانی استانداری تهران نیز در حاشیه جلسه  کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در جمع خبرنگاران علاوه بر اعلام خبر تعطیلی تمامی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی‌ها و مهد کودک‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس در روز یکشنبه، گفت: محدوده ترافیک شهر تهران به محدوده زوج و فرد تا ساعت 19 گسترش می‌یابد که این محدودیت‌های ترافیکی هم در روز یکشنبه و هم در روز دوشنبه اعمال می‌شوند.

 
کریمی تاکید کرد: البته تعطیلی مدارس فقط برای روز یکشنبه است و اگر فردا شرایط هوا بهتر شود روز دوشنبه مدارس باز هستند، اما در صورت تداوم آلودگی درباره تعطیلی روز دوشنبه تصمیم گیری می‌کنیم، اما محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک برای روز یکشنبه و دوشنبه اعمال می‌شود.
 
وی همچنین گفت: در عین حال به کارخانه‌هایی که آلودگی ایجاد می‌کنند تذکر داده می‌شود و واحدهای تولیدی شن و ماسه نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شوند.
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 6

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 776

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1300199